Oppadgående!?

Jeg tør ikke helt si jeg er bedre, men jeg tror det. Har tatt det meget pent og rolig i helgen. Bortsett fra en kjapp handletur i nærbutikken, har jeg stort sett oppholdt meg på sofaen eller balkongen. Må ikke ligge like mye som før, så jeg tar det som et godt tegn. Hurra! Nesten to uker i stillstand holder lenge. Pokkers greier, nå får det jaggu holde!

Nå gjenstår det bare et par dager med noe skolearrangementer, så er det sommerferie her i huset. Det blir godt!

Vurderte å blogge om utspillet til en viss dame, men syntes det ble så deprimerende med maset om hvor fæle norske kvinner er, fulgt av bitre og hatske huleboermenn som hyllet utskjellingen. Jeg putter fingrene i ørene og sier «lalalala» høyt for meg selv, sånn at jeg ikke skal tro at menn flest er så idioter.

Sånn. Da har jeg gitt et livstegn fra meg, det er ikke verst! Skal se om ikke bloggehyppigheten går litt opp i dagene framover. Det er lov å være optimist. 🙂

9 tanker på “Oppadgående!?”

  1. Så godt å høre!! Husk en rolig opptrapping nå 😉
    …..kan det være hun Krf dama du snakker om….hm, jeg er IKKE nysgjerrig!! *la,la,la og putter fingre i ørene* 😉

  2. Takk glama! Så hyggelig å få høre at dette er en gladnyhet! 😀

    Titta: Hehe, noen ganger kan det være like greit å ignorere, selv om det kanskje kan virke litt barnslig..? 🙂

    Løven: Rolig opptrapping, ja… jeg skal virkelig gjrøe mitt beste for det. 😉 Jeg vet ikke om dama er i Krf? Jeg tenker på hun som har uttalt seg om hvor fæle norske damer er og at det sannelig ikke er rart at norske menn henter seg damer fra utlandet så de kan få sex og god mat servert. Grrmph.

    En fin uke ønskes dere! 🙂

  3. Husker jeg leste om en dame i VG eller Dagbladet nå i helgen, hun var fra Krf – en ganske så vakker dame. Var det ikke hun som hadde sagt noe sånt, at de utenlandske også visste hva mannen trengte på soverommet, kunne lage mat og stelle i huset…. eller blander jeg..? 😉
    Samma det, uansett – hvem kan ikke tenke seg å få alle sine ønsker tilfredstillt, men hvor lenge er det interessant å bare kjøre på de primitive behovene 😉
    En fin uke ønskes deg også herfra!! 😀

  4. Er sikkert samme dame, Løven. Hvis ikke det har vært flere gærninger på krigsstien i det siste. 🙂 Er jo fint å få svaret på hvem som har skylda for alt som går galt; feministene.

  5. Deilig å komme seg opp litt når man har vært tvunget i kne ei stund!! 🙂 Jeg har «meldt meg ut» litt og stort sett grusa nesa ned i gresset i parken så mye jeg har kunnet egentlig.. hehe..

    Håper du får fine dager med rolig fremgang nå her da!!
    *klem*

  6. Takk SerendipityCat! Håper du får fine dager selv, det er jo deilig med det sommerlige været. Så flott med muligheten til å sløve litt i en park! 🙂 Herfra går det bare oppover!

Det er stengt for kommentarer.