Borte bra, hjemme best!

Nok påskestillhet fra meg, jeg er hjemme igjen. Og det er ganske deilig.

Vi har hatt en fantastisk påskeferie! Vi har vært i fem byer og to land, det er ikke verst på en knapp uke. Jeg har sett Magnoliaen og kirsebærtrærne blomstre, det var herlig å få forskudd på ordentlig vår. Værgudene var snille mot oss, vi har sett sola hver eneste dag (om ikke hele dagen, så i hvert fall deler), rent bortsett fra siste dagen da vi var i London – men det gjorde ikke noe. Vel, mer rapport får komme senere – først må jeg komme meg på plass i meg selv… og kanskje få meg litt mer søvn.

ferie

God påske, alle!

11 thoughts on “Borte bra, hjemme best!”

  1. Å, for et koslig bilde!
    Og jeg er fryktelig misunnelig – London?!
    Nei, vent. Jeg unner deg det jo forsåvidt.. Men kanskje du kan ta meg med i kofferten neste gang?

    Fortsatt god påske uansett:)

  2. Randi & Fru Jones: Takk! Det kommer nok, må bare få i gang hjerneaktiviteten. 🙂

    Trips: Takk, veldig koselig å være tilbake! 🙂

    AlterEgo: Tusen takk!

    Titta: 😀

    Maren: Så klart du kan få bli med i kofferten, det er da ingen sak. Jeg har litt liten koffert, bare så det er sagt. 🙂 Håper du har kost deg i påsken, altså! 🙂

    Dr. Borg: Takk takk, det er godt å være hjemme. Jeg ser at våren har begynt så vidt, det er deilig. Den kan godt skynde seg litt, men det viktigste er at det ikke blir vinter igjen på mange måneder. Oslo er og blir bra! 🙂

    Caterina: Ja, det er godt å reise bort en stund og så komme tilbake og se hvor mye det har smelta. 😀

  3. Høres ut som en flott, men slitsom tur. Men det er jo noe en kan leve lenge på. Av og til er det bare verd det, selv om det tar tid å komme seg igjen i ettertid.
    Det beste med å være borte er jo å komme hjem.

  4. Graylady: Ja, ikke sant – nå gleder jeg meg til å sette meg ned og gå gjennom bildene, sortere og ordne. Da får jeg ferien på nytt, på en måte. 🙂

Det er stengt for kommentarer.