Å drømme med øynene åpne

Har du circa seks og et halvt minutt å avse? I så fall synes jeg du skal åpne sansene og se & høre på denne dagdrømmen:

Edit: Litt informasjon hentet fra YouTube forteller at cellisten også er komponisten:

This is a music video for the Italian cellist Giovanni Sollima, on two of his compositions; «Terra Aria» and «Concerto Rotondo». http://www.sonzogno.it/

Han som har laget filmen heter Lasse Gjertsen og er fra Larvik i Norge.

Part 2 av Daydream finnes også på YouTube.

10 tanker på “Å drømme med øynene åpne”

  1. For en fantastisk start på dagen! Jeg fikk den til morgenkaffen – takk!
    Men hva heter cellisten og hva heter stykket?
    Må ha må ha må ha!

  2. Så bra du likte! 😀

    På YouTube ligger en del info, her har jeg klippet litt:

    This is a music video for the italian cellist Giovanni Sollima, on two of his compositions; «Terra Aria» and «Concerto Rotondo». Enjoy!

    Det er en part 2 også, men den synes jeg ikke så mye om. Han som har laget filmen er norsk: Lasse Gjertsen.

  3. Vel anvendte minutter, ja. Mot slutten ‘forsvant’ på en måte musikken – jeg ble sugd med. Godt, da, at det også var lagt inn en rolig og fin oppvåkning!

  4. Enig Titta, det er lett å bli «borte i» denne musikken – og videoen. Jeg har spilt den om og om igjen og håper jeg kan få tak i på cd.

Det er stengt for kommentarer.