Sikkerhetssjekk

Etter å ha besøkt Beates rasteplass ble jeg minnet på hvor morsom Jon Stewart i The Daily Show er, så det ble en søkerunde på YouTube. Der fant jeg denne fra 2002, men jeg synes den er stadig like aktuell (og morsom).

6 kommentarer om “Sikkerhetssjekk”

  1. Jon er alltid et forfriskende pust på tv-kvelden – som for øvrig bare blir verre og verre… Søppel-reality-showene på harry-kanalene har gjort meg mer selektiv enn noen sinne. Takk og pris for NRK2!

    Happy St Paddy’s Day, forresten. Selv har jeg i senere tid blitt stadig mer av en Nouruz-mann… Godt persisk nytt år, alle sammen! عيد شما مبارک

  2. Beate: Takk for inspirasjonen. 🙂

    Randi: Bare hyggelig, håper helgen din har vært god!

    Anett: LOL herfra og. 😉

    Avil: Yay! Det gjorde ikke akkurat vondt, det. 😉

    Torgny: Er så enig, det meste på tv er søppel, men Jon er Mannen! Han burde stille til presidentvalg neste gang… 🙂 Nå skal jeg sjekke linkene dine. 🙂

Det er stengt for kommentarer.