Grøthue

Det går ikke helt fort rundt i hodet mitt om dagen. Tankene surkler rundt som en seig guffe og det er ikke mulig å tråkle sammen noe som egner seg offentlig, hverken muntlig eller skriftlig. Men, jeg har da fått meg en tur ut i solen i dag, sammen med Trips & Tics som heldigvis har blitt en god del bedre. Vi var vel begge omtrent like slække i dag, men ut ville vi. Da var det godt å sitte på en benk i Frognerparken og se på at det smelter;

smelt

før vi tok turen til kafé i nærheten der man kan nyte varm drikke. I stedet for den sedvanlige kaffe latten, valgte jeg i dag grønn te med blomst. Det ser nesten litt ekkelt ut, som om man har fått et snodig dyr i glasset, men det smaker godt.

te1

te2

12 tanker på “Grøthue”

  1. Jeg elsker grønn te, men tror jeg ville fått problemer med dette «dyret» her! Takk for at du sendte meg til Trips & Tics. Kjempebra innlegg og jeg er SÅ enig i det hun skriver..

  2. Hehe, jeg syntes egentlig det så litt fint ut, helt til jeg leste det du skrev om «ekkelt dyr». Og NÅ synes jeg det ser kjempeekkelt ut. 😉

  3. Randi: Så fint du fant veien inn til Trips! 🙂 Den grønne teen med blomst er faktisk god og ganske stilig. 🙂

    Hanne: Haha, det var ikke meningen å ødelegge. Egentlig er den fin. Den åpner seg etter en stund i det varme vannet, og inni er det en rød «kule» og noen hvite «blomster». Jeg har drukket det før og, så det er ikke så avskrekkende selv om det ser litt rart ut.

  4. Å, sånn fikk jeg hos en venninne for en stund tilbake, utrolig flott å se når den åpner seg 🙂 JA! til snøsmelting!

  5. Trine: Det blir nok veldig fint! 🙂 Hørtes veldig koselig ut. Jeg må kjøpe med meg noen sånne blomster hjem når jeg bare får pæng. 🙂

    Løven: Jaaa, våååår! 😀 Jeg vil ha mer sånn te, kjenner jeg. 🙂

    Stormel: Åh deilig! Det blir bare bedre utover – nå kommer den fineste tida. 🙂

  6. Det hørtes ut som en koselig dag, tross uggen form! Synes det er ufattelig deilig at det er varme i sola og at det går mot vår. Er i grunn super fedd-up av vintern og snøen, og det er en fryd å se den smelte. Den teen så veldig.. orginal ut! Dere er jammen tøffe som drikker monster-te 😉

  7. Tornerose: Jeg og er møkklei vinter og snø, så det er herlig nå som sola skinner og varmer. 🙂 Teen er ganske ålreit den. 😉

    Alt godt: Ååh, din er mye finere! Så flott post, interessant å lese! (Anbefales!) Og ja… selv om teen min så skummel ut, så smakte den godt!

  8. Enig, Solveig Irene! Det er herlig når det smelter, men jeg ser med skrekk at yr.no melder kuldegrader og litt snø igjen i dagene som kommer. Neiiiii! 😦

Det er stengt for kommentarer.