Kun for moro skyld

God morgen, alle dronninger av Nei.

Vel overstått helg og alt det der. Har dere vært ute og gått i tog og brent hijaber, alle sammen? Jeg må innrømme at jeg ikke har gjort noen av delene, jeg har bare holdt meg innendørs og hatt hvilehelg. Innimellom har jeg kikket ut av vinduet, men måtte gi meg med det da det bare førte til krampegråt hver gang.

På snokerunden min inne på Facebook fant jeg følgende sak. Den er ikke lagt ut som noe hint med skjult budskap eller noe sånt, den bare fikk meg til å humre litt og da er den vel verdt å dele med andre.

A study conducted by UCLA’s Department of Psychiatry has revealed that
the kind of face a woman finds attractive on a man can differ depending
on where she is in her menstrual cycle.

For example: If she is ovulating, she is attracted to men with rugged
and masculine features.

However, if she is menstruating, or menopausal, she tends to be more
attracted to a man with duct tape over his mouth and a spear lodged in
his chest while he is on fire.

No further studies are expected

11 thoughts on “Kun for moro skyld”

  1. Jeg bare rister samtykkende på hodet – både til reaksjonen ved å se ut av vinduet og til studien under. Puh! Gleder meg til kroppen er litt mere harmonisk og utropet «Phanden i inderste, gloheite helvete» ikke klinger så utrolig godt i mine ører….og langt inn i sjelehelvete 😉 Hm, burde vel egentlig holde meg unna nettet…og all offentlighet…og jeg som må på foreldremøte i ettermiddag, det skal bli spennende ha,ha,ha!
    Vi får krysse fingrene for at den solen de lovte skulle titte frem, snart dukker opp!!! 😀

  2. Lite hijabbrenning her…tror det hadde vært vanskelig å få fyr på hijaben siden det regner så mye… Sitter med ryggen til vinduet. Ikke vits å prøve å se ut.
    Men humøret blir jo litt bedre når man kan le av gode forskningsresultater 🙂

  3. Løven: Uharmoniske kropper er ikke noe ålreit. Håper du snart føler deg mye bedre – det er en tung tid nå. Skulle vært flue på veggen på det foreldremøtet og sett om du plutselig ropte «Phanden i inderste gloheite helvete» som kommentar til noe du ikke likte… det kunne blitt morsomt. 🙂 Godt møte!

    Tante Grønn: Hun sleit visst med å få tent på hijaben hun som brant den i byen her… det snødde noe voldsomt og i tillegg sto det folk og kastet snøballer på henne. Jeg tror det var like greit jeg holdt meg innendørs. 🙂

    Dr. Borg: Så bra! Da forlenget jeg forhåpentligvis livet ditt med mange minutter. 🙂

  4. Ha,ha,ha,ha! Ja, det hadde vært noe 😀 Håper jeg klarer legge bånd på meg 😉

  5. Å, takk…den så jeg for sent 🙂 Hadde søsteren min her som barnevakt og hun fikk nok litt av min oppgitte «avhandling». Men var så sliten da jeg kom hjem, og diskusjonene så sinnsykt tåpelige, at jeg hadde større behov for å koble av og vekk foran tv`n. Var i noen diskusjoner, men klarte å tenke «Phanden i inderste, gloheite helvete»…kun inni meg :D…. men lurer på om den reklamen «Trenger du å pusse opp hjemme?» passer på flere…

Det er stengt for kommentarer.