Hvorfor blir noen forbanna av dette?

Det er enkelte som klarer å føle hat når de ser kjærlighet. Det har jeg aldri forstått. Ken Starr har kommet med et lovforslag som i praksis vil si at 18.000 homofile par som giftet seg i California i fjor, blir skilt fra hverandre. Courage Campaign svarer med blant annet denne videoen som ligger på YouTube. Se den og bli glad, er det ikke bra det finnes folk som elsker hverandre!? 🙂 Videoen fant jeg via Hannes hjørne, som igjen fant den via Psykolade. Begge bloggene er verdt minst et (langt) besøk, for de har begge mye bra å by på. Løp og les. 🙂

8 tanker på “Hvorfor blir noen forbanna av dette?”

  1. Flott video med mange herlige bilder. Strålende! Hva med denne Ken Starr? Han bør jo stoppes!!! Skal besøke Hannes Hjørne og Psykolade en dag jeg har bedre tid. Takk for tipset!

  2. Deilig video! Ekte glede, finnes det noe vakrerere!!? 😀
    Og møte kjærlighet med hat…. vel, man trenger vel ikke være professor i psykologi for å se hvor feilen ligger 😉

  3. Randi: Ken Starr virker som en skikkelig dust, uten at jeg kjenner noe til ham. Besøk Hanne og Psykolade når du får tid, det tror jeg ikke du angrer på. 🙂

    Løven: Ikke sant vel! 😀

    Trips: Snufs, så trist. *klappe på* Jeg får liksom tiltroen tilbake når jeg ser sånne videoer. 🙂

  4. Takk for kompliment! Jeg har en litt skummel post på lur til i morgen.. Lurer på om jeg kommer til å angre på den.

    Nå er det bare et par dager til retten skal uttale seg om dette, så spenningen stiger. Denne videoen er veldig fin, men jeg vet ikke om jeg tror den har noen særlig innvirkning på folk som i utgangspunktet er uenige, dessverre..

  5. Psykolade: Bare hyggelig! Jeg skal sjekke ut skummel post og håper du ikke kommer til å angre.

    Jeg har ikke fått med meg Ken Starr og prop 8 før nå… håper de klarer å stoppe dette, her er det virkelig en skam å snu!

  6. Kjærlighet er vakkert, uansett hvordan man ser på det, synes jeg. Hvor man finner den er da vitterligen ikke så nøye.

    Så håper jeg at retten tar rett avgjørelse.

Det er stengt for kommentarer.