The Danish Poet

Dette er en nydelig, liten film som jeg anbefaler å bruke 15 minutter på. Den vant Oscar for «Best Short Subjects Animation» i 2007 og er laget av Torill Kove. Fortelleren er Liv Ullmann.

Can we trace the chain of events that leads to our own birth? Is our existence just coincidence? Do little things matter?

Her er filmen, se den og nyt. 🙂


9 kommentarer om “The Danish Poet”

  1. Veldig fin film! Men jeg greier ikke helt bestemme meg for om Liv Ullmanns eh… ikke akkurat korrekte uttale er sjarmerende eller irriterende. Jeg får vel være grei og si at det er søtt. 🙂

  2. Trips: Så fint du likte den! Jeg tror at de fleste ikke-norske synes Liv Ullmann er fantastisk og eksotisk, derfor var det nok et sjakktrekk å benytte hennes stemme som fortelleren. Jeg har bestemt meg for å like henne. 🙂

Det er stengt for kommentarer.