Det var jammen betryggende

Hilsen fra Skandiabanken:

Skandiabanken er nå offisielt tatt opp som medlem i Bankenes sikringsfond, med virkning fra 10. februar 2009.
Dine innskudd er nå garantert opp til 2 millioner NOK per kundeforhold.

For en lettelse, altså! Da er millionene mine trygge.

12 tanker på “Det var jammen betryggende”

  1. Kanskje jeg skulle skifte bank? Trygge banker er supert – men det er kanskje jeg som først må gi dem millionene mine? Oj, – madrass – hvilke garantier kan du gi?

  2. Madrassen min gir dårlig, både med renter og garantier. Jeg er veldig glad i Skandiabanken. ♥

    …og nuh skal jeg finne sengen min, lese litt i en av de mange bøkene jeg har i «les meg»-stabelen – og så sove godt. Det håper jeg dere gjør også! 🙂

  3. De små sorte hjertene lager jeg ved å holde Alt-knappen nede mens du trykker 3-tallet på numerisk tastatur (det helt til høyre). Vet ikke om du har på laptop?

Det er stengt for kommentarer.