Melding fra sengen

Det er jammen greit å ha en iPod Touch, særlig når basseluskene tar makta og tvinger en stakkar til å tilbringe mesteparten av tida i horisontal stilling.

For første gang i verdenshistorien blogger jeg fra den lille eplesaken jeg gikk til innkjøp av i førjulsrus ifjor. ‘Ifjor’ høres fryktelig lenge siden ut, men det er jo faktisk bare noen uker siden. På denne tiden har jeg rukket å bli både avhengig av og veldig glad i denne dingsen over alle dingser.

(I den forbindelse vil jeg fryktelig gjerne ha tips om ålreite cafeer i Oslo der de har gratis, åpent nett.)

Ettersom jeg er en av disse slemme kriminelle, fant jeg veien til det nettstedet som får mest gratis reklame for tiden. Der var utvalget filmer i mp4-format relativt godt, så nå kan jeg ligge i sengen og se på film, imens jeg knasker strepsil og Anadin og synes fryktelig synd på meg selv i min nesten-vegetative tilstand.

Jeg tror universet har sett urettferdigheten i at jeg må være min egen hjelpepleier siden Tenåringen har reist fra meg. (Det er takken etter at jeg pleiet ham en uke og til og med har tatt over sykdommen.) Men altså, det finnes en gud (og hun er svart, lesbisk og alenemor), for i morgen får jeg jaggu besøk med medbragt mat og vidløftige planer om å tilberede ekte kanadisk Sunday brunch. Jeg gleder meg!

Febrile hilsener i all ærbødighet,
Lothiane

12 tanker på “Melding fra sengen”

  1. Ønsker deg god bedring! Vær glad du har iPod Touch’en, selv om den ikke kan stille opp for deg som Tenåringen kunne gjort…

  2. God bedring ønskes her nedenfra. Men du kan jo være glad for at din pode ikke nå er 18 mnd gammel og nettopp har lært å gå, undersøke knivskuffer, produserere imponerende mengder diarébleier osv. Ting kunne ha vært verre!

  3. God bedring, Søta! Og gratulerer med Ipod, høres unektelig spennende ut men jeg har ikke sett noe på de nye dingsene ennå! Holder meg til den lille bærbare…Mac`en faktisk! Er så fin, lille vænnen min! :o) KleM

  4. Uff da! Stakkars deg. Godt du har podden da, når du ikke har poden …. tenåringen var det ja 😀 Masse god bedring, håper du slepper unna med noen dager. *klem*

  5. Takk skal dere ha, alle søte menneskene! 🙂

    Jeg lever vel, men sykdom har inntatt kroppen min og prøver å ta over. Jeg og mine hvite blodlegemer kjemper imot alt vi kan. Vi får se hvem som vinner, but I’m not dead yet!

Det er stengt for kommentarer.