Paien min

Noen av ingrediensene jeg vil ha i min pai:

Latter – masse latter! Kjærlighet. Vennskap. Gode replikker. Glade øyeblikk. Farger. Tiara. Glitter. Champagne. De fineste bøkene. Bare de gode notene. Tæl. Lykke. Arthur Abbot. Lys. Blomster. Positivitet. Feelgoodfilmer. Gin Tonic. Gledestårer. Den perfekte match for meg. Den beste musikken. Fish. Penger – masse penger! Oppdagelser. Reiser. Sol. Paraplydrinker. Godhet. Smil til og fra fremmede. Hverdagsmagi. Håp. Stjerneskudd. Nytt kjøleskap. Sunnhet. God kaffe. ENERGI! Kreative øyeblikk. Blinkskudd. Skrivekløe. Balanse. Skottlandstur med Tenåringen. Ferie. Romantikk. Varme pledd. Pene glass. Rødvin. Grønnsaker. Farris. Kjærlighetserklæringer. Dype tanker. Flyt. Leseglede. Neglelakk. Klemmer. Flørting. Parade på St. Patrick’s Day. Ro. Omtanke. Aksept. Romslighet. Leve i nuet.

rose

(Inspirert av Dr. Borg samt filmen The Holiday. Posten vil trolig bli oppdatert en rekke ganger.)

11 thoughts on “Paien min”

  1. Utvidet Ole Brumm: ja, takk: alt!

    Men jeg skulle gjerne hatt en stor bit av den paien *tennene løper i vann*!

    Stilig bilde, også.

    Et gladglimt før jeg skal ut i snøslapset til ikke altfor fristende aktiviteter…

    Det vil helst gå godt – og ønsker deg og tenåringen en drømmedag!

  2. Den paien hørtes god ut! Og nydelig bilde 😀
    Gratulerer til poden forresten!! Unnskyld, tenåringen 😀 Håper formen hans er bedre og at du ikke blir smittet. Har begynt med en forkjølelse selv, men håper den feiger ut…

  3. Løven: Takk takk! 🙂 Tenåringen er i ferd med å bli bedre. Hoster og holder på, men feberen tror jeg er borte. Jeg kjenner på en gryende forkjølelse selv, men så langt har jeg klart å holde den på avstand. 🙂

    Randi: Takk skal du ha! 😀

Det er stengt for kommentarer.