Gratulerer…

kakeDet var ikke helt sånn vi hadde tenkt det skulle bli. Podens 13-årsdag og så har han blitt syk. Det begynte for noen dager siden og jeg hadde håpet det skulle gå kjapt over, men nei. I stedet for latter og moro er det feber og hoste. Kjipe greier, og så kjedelig at det går utover vinterferieplanene hans.

Men, det kommer vel bedre tider. Dessuten har vi film å se på, nytt monopolspill vi kan leke oss med hvis orken kommer. Kakerestene står i kjøleskapet fra gårsdagens feiring med familien. Joda, det kunne vært mye verre, selv om jeg ønsket noe helt annet for gutten min på hans første dag som tenåring.

Gratulerer!

13 kommentarer om “Gratulerer…”

  1. Gratulerer med Poden. Kunne tenkt meg et LITE stykke av den flotte kaken… Men det er synd at jeg skal være den første som forsyner meg. Ødelegge det flotte bilde…

    Ha en flott uke!

  2. Sier nok en gang til, gratulerer til den lille poden (selv om han har blitt høyere enn meg) og nyt dagene som tenåring!! Masse klemmer fra stolte tante! 🙂

  3. Imzadi: Takk takk, tante Imzadi. 🙂

    Britt Åse: Tusen takk – og jeg må forsøke å ligge unna kakerestene. 😉

    Så ble det ikke noe vinterferietur for Poden, men vi skal vel kose oss her hjemme selv om han er syk.

  4. Hvis DET er den kaka jeg ble tilbudt rester av i går, så håper jeg inderlig du har fryst den ned slik at jeg kan få smake når vi orker! *sikle* FY FLATE, jeg har lyst på sjokoladekake nå!!!

    Men hils poden god bedring og håper han og du greier å kose dere hjemme i ferien. Veldig dumt når planer endres på grunn av sykdom, men sånt skjer. 😦

  5. Græbbis til tenåringen. Min blir snart 16. Woah. Er det mulig.
    Og græbbis til deg også, med vel overstått.
    25 er jo ingen alder :=
    Jeg har en gave liggende til deg i galleriet.
    Åpent alle dager kl. 12 – 16 (mandag stengt)
    Knegg.

  6. Trips: Det er nok dessverre ikke denne kaka vi hadde, men jaggu ser den god ut! 😉 Den vi har fryst ned er god den også, vi får ta den fram og kose oss en dag vi har ork og lyst. 🙂

    Det ser ut som Poden har kvikna litt til her, men stadig forkjøla. Nå har han fått fart på pc’en sin igjen, med litt hjelp utenfra, dermed er han ivrig opptatt med å ta livet av folk.

    Dr. Borg: Tusen takk! og woah! 16 år… da er han jo nesten voksen. Tida flyr og noen ganger går det litt fort i svingene, men det er jaggu hyggelig å se småtassene vokse seg store. 🙂

    Oj, har du åpent alle dager nå, du verden. Jeg kommer! 🙂

Det er stengt for kommentarer.