Bøker og børst… nei, kaffe

Jeg er imponert. Biblioteket «mitt» har fått seg blogg. Jeg har hele tiden vært veldig fornøyd med filialen, bibliotekarene der er hyggelige og de skaffer nesten alltid det jeg ønsker fra et annet sted om de ikke har det selv. Etter at de pusset opp har det blitt riktig fint der, nå kan man til og med spille pensjonist-bowling med wii der. Kunstutstillinger har de også plass til, men der er ventetiden lang for å få stille ut.

Er du først på Røa kan du jo kjøpe med deg en kaffe fra byens beste kaffebu? Det er det mest eksotiske vi har å by på her i bydelen. 😉

11 tanker på “Bøker og børst… nei, kaffe”

  1. Jeg liker også biblioteker:)

    Men de har faktisk plikt til å skaffe alle bøker som er utgitt på norsk dersom de ikke har dem inne. Så hvis de nekter er de ikke særlig hjelpsomme….

  2. sjette mars eller tredje, jeg husker ikke helt, skal det være lesesirkel på røa bibliotek om virgina woolfs to the lighthouse og jeg gleeedeeer meeeeg *))

  3. Næmmen! Jeg lånte bøker der da jeg bodde i Blærum! Og venninne mi jobber der, og kullingen min er sjef der. Hehe. Artig.

  4. M: Har ikke opplevd at noen har nektet. 🙂

    Vaarloek: Hehe, så bra da! Jeg har ikke lest boka, dessverre. Håper det blir gøy!

    Elin: Så artig! Da kan du hilse og si at de har fornøyde kunder. 🙂

Det er stengt for kommentarer.