Min indre figur

Spill Levende er en fantastisk artig blogg som rommer et helt univers av figurer jeg ikke ante fantes. Tidligere har jeg vært så heldig å bli spådd av Spåmannen der borte, da fikk jeg vite at mitt stjernetegn er Glohodet. Jeg prøver stadig å holde meg i denne dimensjonen slik jeg ble rådet til.

Nå har jeg fått hjelp til å finne min indre figur og hun heter Picklianne, en entusiastisk vandrer og hodefoting. Tenk det!

picklianne

Ta turen over til Spill Levende i dag og besøk Tomas og alle figurene hans. Det er fargerikt, morsomt og fantasifullt! Dessuten forteller bloggeieren at han skal starte en ny sex & samlivsspalte fordi mange av figurene har dannet par. DET kan bli interessant. 🙂

Og jeg anerkjenner selvfølgelig stadig Hans Kongelige Høyhet Rex Homunculus som min høyeste rettleder i alle spørsmål angående min figur… og det burde alle andre gjøre også. 😉

5 tanker på “Min indre figur”

  1. Nå skal jeg ikke bygge oppunder medias bilde av hvordan vi jenter bør se ut, men… du har ikke vurdert å begynne å barbere knærne…?

  2. Ha,ha,ha! Du må ha det morsomt… inni der! 😀
    Og jeg ler og fniser av el Veras herlige kommentar 😀

Det er stengt for kommentarer.