14 år

Nøyaktig 14 år har gått…

Ingen förstod vart Du blev av
men fast Din vagga är en grav
tror jag Du fann en öppen dörr
som barnen gör

Tusen takk alle dere som har lagt igjen hilsener og brydd dere! Spesiell takk til Trips & Tics og Fortsettelsen som tok så godt vare på meg i går og i natt. Trips ble med meg til graven også, det betød så mye. Og kjære Løven som sendte meg blomster i går… en av de vakre liljene fikk bli med på graven. Tusen takk!

14

Bortom allt jag drömt
finns Du nånstans gömd
Aldrig blir Du glömd
Inte ett enda barn
fick förgäves liv nån gång

En telefonsamtale varmet også. Den ensomste dagen føltes med ett litt mindre ensom, takket være dere som har vært sånn tilstede for meg.

Jag vill alltid älska –
aldrig glömma –
jag vill alltid älska dig!

Inte ett enda barn
får förgäves liv nån gång

(Jag vill alltid älska – Carola)

7 kommentarer om “14 år”

  1. Rigmor: Tusen takk skal du ha, klemmer sendes tilbake samme vei over pytten. 🙂 Håper du har det fint!

    Graylady: Takk skal du ha, snille du. *klem*

  2. Du har et stort hjerte kjære Lothiane, og fortjener all den omsorg og oppmerksomhet du kan få! Tusen takk for at du tok med lilje fra meg, det satte jeg veldig pris på *klem*

  3. Lothiane.
    Jeg føler med deg.
    Har selv opplevd det samme i nærmeste familie. Jeg mistet en bror på denne måten. Og min nevø mistet sin sønn på 10 måneder i krybbedød. Det er bare helt grusomt å se en slik liten kiste.

    Det første jeg gjorde da jeg fikk beskjed om lille Steffen som døde i krybbedød var å male et bilde som henger i stua. Jeg pleier minnes disse dagene med blomster i en vase på bordet under det malte bildet. Hvite liljer.

    klem Alva

  4. Løven: *klem tilbake* Takk for at du er der. 🙂

    Alva: Så trist å høre, Alva, dere har virkelig blitt rammet hardt i din familie. 😦 Det er fint å lese om bildet du malte og måten du minnes Steffen på! Hvite liljer er så vakre…

Det er stengt for kommentarer.