Fotopost med takk

Jeg fikk blomster levert på døra i dag! Jeg ble så overrasket, tror ikke det har skjedd på mange år. 🙂 Poden mente det måtte være fra en hemmelig beundrer (ha ha, lizzm), men det var det ikke. Det var en flott bukett med liljer fra min kjære løvekusine. Tusen takk! Det fikk meg nesten til å grine, men jeg smilte mest. 🙂 You made my day!

lc3b8veblomster

Bukett fra Løven
Bukett fra Løven

Jeg gleder meg til liljene springer ut, de er favorittblomstene mine. 🙂

Og når jeg først er i gang med bilder må jeg bare dele vinduet mitt fra en morgen for veldig kort tid siden. Det er ganske nydelig på vintermorgenene, selv om det er altfor kaldt. Stjernelysene mine har jeg fått i julegave fra Chanel og de er så fine! De skal få henge hele mørketiden.

januar-09-0101

11 kommentarer om “Fotopost med takk”

  1. Å, så heldig du er! Ingenting er som en overraskelsespresang, og særlig når det er blomster. De kommer til å bli kjempefine når de springer ut 🙂
    Bildet fra vinduet ditt var kjempefint. Det må være veldig koselig med stjernelys på de mørke kveldene. Så får vi glede oss til kveldene blir litt lysere og været litt varmere 🙂

  2. Du har veldig snill løvekusine! Veldig oppmerksomt av henne.

    Og bildet av soloppgangen ser nesten helt sommerlig ut. Mmm.. Sånn ser det ut når vi sitter på verandaen og skuer vestover sånn ca kl. 22 på sommeren. *lengte* Januar har snart gått, februar er kort, mars og april er det masse påskemas og vips er det snart vår!

  3. åh, så fint det ble! Jeg også skal ha min stjernegardin oppe hele mørketida 🙂
    Å få blomster på døra er herlig, rett og slett! 🙂

  4. At det ikke var en hemmelig beundrer!? Det var det vel!! 😀 😀 Så koselig å høre at du satte så pris på det, nå ble JEG veldig glad 😀
    Så vakkert vinduet med stjernene er! Det må jeg se real life en gang *klem*

  5. Forresten, det bildet som henger over blomstene, har du tatt det? Det var i så fall veldig flott!

  6. Tante Grønn: Blomster er utrolig hyggelig å få! 🙂 Stjernelysene hjelper godt mens jeg venter på våren… må den komme snart. 😉

    Trips: Ja, jeg har verdens beste løvekusine! Åhh jeg vil også ha sommer nå. Men det er ikke så lenge igjen til vinteren er over (håper jeg), det skal bli godt. Den har igrunn vært ganske snill så langt, men jeg liker’n ikke for det.

    Chanel: Ja, ikke sant det ble fint?! Jeg er veldig glad i lysene, de gjør det lysere her og det er så koselig når det er mørkt ute.

    Løven: Haha, jo du er min hemmelige beundrer. Ikke så hemmelig lenger nå, kanskje. 😉 Og ja, du må komme på besøk snart så får du se stjernelysene og utsikten «live». 🙂 Bildet over blomstene er mitt, ja. Et av de jeg hadde på utstillingen min. Det ser skjevere ut enn det er. 🙂 *klem*

  7. Nei, kanskje ikke hemmelig, men en beundrer 😀
    Så kult bilde! Gleder meg til å se flere du har laget 😀
    *klem*

  8. Så koselig overraskelse og så nydelig med liljer:) På tide da når det var så lenge siden -godt når det er noen snille engler som har tenkt på en og gir bort sånt vakker:)
    God helg -klem

  9. Løven: Det skal du nok få se en dag. 🙂 *klem*

    Rosa: Ja, det var virkelig hyggelig – og liljer er så fine! God helg til deg og, klem.

    Britt Åse: Takk skal du ha! 🙂

    Geir: Ja, det er Løven er inne. Min fine kusine. 🙂

Det er stengt for kommentarer.