Kort innpå

Jeg titter bare innom for å si at jeg lever og har det bra. I dag har jeg vært på første øving etter nyttår med verdens beste gjeng, og det var virkelig gøy. Jeg har fått ny, fin tromme og er kjempeglad!

Prøver ellers å ta litt pause fra bloggingen, men lover å ikke bli helt borte. I dag har jeg sett på film i stedet for å surfe. Det var vel verdt å spandere tid på, Drageløperen er virkelig fin og kan anbefales (selv om den er vond også). Jeg har lest boka tidligere og synes filmatiseringen stort sett følger boka.

5 tanker på “Kort innpå”

  1. Hei og hei og hei og longe time de luxe! Hvis du titter innom: et spørsmål: jeg får ikke publisert bilder i bloggen min. Noen tanker om hvorfor? PS: God hvil. Hviling ruler.

  2. Triste dager når Lothi ikke oppdaterer.. men jeg skal ikke si noenting som helst.. min «ferie» har vart til de grader.. Trøtt og sliten for tiden, og bloggen er dermed blitt nedprioritert..
    Likevel, selv om jeg har vært dårlig til å kommentere, kan jeg garantere at jeg har fulgt med:)) nydelige flotte bilder du la ut i Desember:)

    Gleder meg til å lese mer om ME- seminaret/utredningen du skal på! Mucho interessant!:))

    klemmer

  3. Løven: Hehe, den ble ikke så lang den ferien, men kan jo hende jeg blir litt mer stille. Jeg tar det som det kommer. 🙂

    Dr. Borg: Så hyggelig å se deg tilbake! Godt du fikk til det med bildene, vet ikke hva som skjedde – men det hender at WordPress halter litt. Det pleier heldigvis ordne seg ganske raskt. 🙂

    Ann Kristin: Så koselig å høre jeg er savnet og at du leser! Ferie er bra, blogging må jo være lystbetont. 🙂 *klem*

Det er stengt for kommentarer.