Rare søk på mitt nick

I den siste tiden har det dukket opp noen merkelig søk i bloggen min. Jeg har også hørt fra andre hold at det er noen som har søkt på nicket mitt og havnet i deres blogg. Det er ting som tyder på at det sitter noen og følger med på hva jeg bedriver på nettet, ikke bare i egen blogg men også i andres. Det er jo selvsagt fritt opp til vedkommende å gjøre dette, og jeg ønsker h*n i så fall lykke til på ferden – da jeg søkte på «lothiane» på google fikk jeg opp ca. 29 700 treff.

Men altså, jeg lurer på om det er flere som har fått noen merkelige søk i bloggen sin på mitt nick, eventuelt mitt nick og andre ord/navn. I så fall kunne jeg godt tenke meg å få en tilbakemelding – men ikke her i bloggen. Ta det heller på mail: nicket mitt (ætt) online punktum no.

6 tanker på “Rare søk på mitt nick”

  1. Dukker stadig vekk opp søkeord med navn på bloggere, men ingen med lothiane denne uka.

    Sånt er litt sært, jeg hadde blitt vanvittig nysgjerrig (og litt nervøs)

  2. Jeg har jo allerede skrevet at det har kommet søk i bloggen min på ditt navn forleden (blogget jo til og med om det). I går kom det et søk til, så jeg.

    Men over til noe helt annet, gratulerer med enormt besøkstall! *store øyne* 🙂

Det er stengt for kommentarer.