Alenetid

Jeg er trist og lei meg. Barnet mitt har reist og jeg ser ham ikke før neste år. 😦

18 tanker på “Alenetid”

  1. *trøsteklemmer*
    Men 🙂 du vet han har det bra og du vet det er ikke lenge til neste år…
    Kos deg med alenetid og kjenner jeg deg rett blir du neppe lenge alene…

  2. Nåå, dere er så søte da. 🙂 Tusen takk! Jeg skal nok snart klare å nyte alenetiden, må bare venne meg til tanken. Også håper jeg at jeg ikke blir alene hele tiden, men det tror ikke jeg heller at jeg blir.

    *romjulsklemmer Graylady og Iskwew*

  3. Trips: Det har gått over alt! 😉 Jeg savner ham jo, men samtidig er det ganske godt å ha noen dager alene. Bare litt snufs akkurat sånn i starten. 🙂

    Imzadi: Hehe, takk for det du. 😉

    Stormel: Så koselig da! Håper vi får til å ses en av dagene! 🙂

    P: Thanks, I’ve already started to enjoy it. The feeling passed quite suddenly, I guess I’ll have a good time. 😉 I hope you’re enjoying Christmas time too!

    Titta: Tusen takk! *klem tilbake* 🙂

  4. Skjønner at det ikke er lett å omstille seg fra tosomhet til ensomhet, men prøv å nyte det. Dere har så godt av det begge to.

    Mange år siden far hadde samvær med datteren her, og to kvinnemennesker i samme hus støtt, er ikke bare, bare. Hehe.

    God romjul! Klem

  5. Irini: Ja, det er kjempefint at han har fått kontakt med faren sin igjen, nå ser de hverandre mye mer regelmessig og det tror jeg er veldig sunt for begge to. 🙂 Jeg skal nok klare meg selv om jeg savner den vesle fyren. 🙂

    God romjul til deg og, håper du og datter har fine dager! *klem*

  6. Det er fint å høre at de har fått kontakt igjen. Så lenge det fungerer så er nok det det beste.

    Ja kjenner meg igjen i det. Hvis min har vært ute i mange timer, så tar jeg meg i å prate høyt med meg sjøl, hihi. Synger gjør jeg også. Og det passer kun når jeg er alene :-S
    Det er jo så mye selskap i dem 🙂

    Her nytes rolige dager. Har spist altfor mye, selvfølgelig. Ellers blir det mye sofaligging.

    *klem*

  7. En liten hilsen fra en kusine som har ligget med influensa tre dager nå, og unger som har vært syke siden lille-julaften – NYT og atter nyt din alenetid! *krabbe tilbake til sengen*

  8. Irini: Ja, så lenge det fungerer er det bra. Helt klart viktig poeng å ha med!

    Haha, ja jeg både prater og synger for meg selv jeg og. 😉 Høres ut som du bruker dagene fornuftig! 🙂

    Løven: Åh nå fikk jeg ny inspirasjon til å nyte fridagene. Husker jo egentlig veldig godt hvor slitsomt det var mens vi var sjuke her begge to. Uff, håper virkelig dere blir friske snart alle sammen! *trøsteklemmer*

  9. Ulme: Sant nok! 🙂 Og nå fikk jeg plutselig så mye å gjøre at jeg egentlig ikke burde gjøre det. 😉 Ikke mange dagene igjen nå så er det 2009 og jeg har Poden tilbake hos meg så vi kan se Buffy igjen. 🙂

Det er stengt for kommentarer.