Tenk det…

Jeg har ikke blogget i hele dag!

(Nei søren, der gjorde jeg det igjen…)

15 tanker på “Tenk det…”

  1. Lindis: He he, jeg hørte deg nesten. Takk for natti natt, håper du sov godt! 🙂

    Gralady: 🙂

    Trine: Hahaha, ja se der ja, fort gjort altså… ooops!

  2. Heidi: *fnis* Nå sitter jeg her og humrer over kommentarfeltet. 🙂

    Føniks: Jeg skrev det to minutter før midnatt i går (onsdag). I dag har jeg ikke blogget i det hele tatt. Nei og nei, hvor skal dette ende?! 🙂

    Confiteor: Ja, det er det, men nå må jeg roe det ned litt. Er så mye som skal skje på denne tida. Men plutselig er jeg tilbake! 🙂

  3. Ganske fornuftig å ta pause fra internett. Når man ikke kan tenke seg å være uten burde man absolutt gjøre det. (men lettere sagt enn gjort.. ;p)

  4. Artig post! Det er det som er med blogging og kommentering, vips så blogger man og vips så kommenterer man, det bare skjer liksom.
    Uansett har jeg ikke noe mer å legge til utenom at jeg helt plutselig med et vips har trykket på «send kommentar» knappen og så finner på et eller annet som jeg ikke vet hva skal være enda 🙂

  5. Tornerose: Jeg er nok det, men det har gått overraskende greit å ikke skrive noe nå… men bare vent, snart er jeg i gang igjen. 😉

    Graylady: Ååh så fint å høre! Jeg er her, selv om jeg er stille. 🙂

    Confiteor: Det er jaggu sant, jeg er jo rimelig avhengig, men nå har jeg ikke så mye å si egentlig. Det kommer sikkert tidsnok tilbake.

    Karoline: Haha, ja det er sånn for meg og noen ganger. 😀 Det skjer bare liksom… hehe. Så fint navn du har, forresten, tittet innom siden din. 🙂

    Snikksnakk: Jeg humrer med deg 🙂

    Britt Åse: 😀

Det er stengt for kommentarer.