Min helt egen valgkamptegneserie!

Jeg har blitt trukket ut i åttendedelsfinale mot selveste Virrvarr og har gledet meg helt siden jeg fikk vite om det til å se tegneserien. (Og den er der nå og den er fiiiiin!) Men se her! Jeg har også fått min egen valgkamptegneserie! Den er tegnet av Trips & Tics og tekstene er laget av Fortsettelsen. (Tusen takk til begge to, knupper!)

Med denne håper jeg stemmene vil rase inn for ‘Under stjernene’. Eh… ja, i hvert fall noen. 🙂

Stem her! Kommentarstemmer (i kommentarfeltet nederst under selve posten) teller mest. Du kan stemme både i pollen – siste boks, åttendedelsfinale nr. 8 – og med kommentarstemme.

lothiane_tegneserie_minst

19 tanker på “Min helt egen valgkamptegneserie!”

  1. Kult!
    Hvis jeg (mot formodning) kommer videre er tydeligvis tegneserier veien å gå 😀

    Jeg sliter med stemmegivingen min i dag. Spesielt siden det nå teller med velbegrunnede stemmer og jeg strengt tatt ikke har lyst til å stemme ut noen…

    Jeg har postet valgkampspoll hos meg! Skitne triks galore!

  2. Graylady: Ja, ikke sant! Jeg kan se det ligner meg, det er jeg imponert over. 😀 Flinke Trips og Fortsettelsen! 🙂

    Kamikaze: Takk! 🙂

    Delirium: Skikkelig skitne triks, ja… hehe! Jeg vil gjerne vite hemlisen, jeg er så nysgjerrig atte. 🙂

  3. Så kult!! Dette blir en laaaaang og spennende dag tenker jeg 😀 Men uansett hvordan det går; HURRA for Lothiane og HURRA for Trips flotte tegneserie 😀

  4. Løven: Hehe, takk takk! Jeg må innrømme jeg har vært en del innom og gjenoppfriska Tordenbloggen. 😉

    Iskwew: Ja, jeg er jaggu heldig! 🙂

    Dr. Borg: Hi hi, takk!

    Chanel: Det er veldig kult, tror det er første gang i mitt liv det skjer… også to på en gang da. 🙂

    Solrunn: Hei! 😀 Velkommen innom, så hyggelig! Neida, jeg har ikke tegnet selv. Jeg kan jo ikke tegne på en flekk. Har fått veldig god hjelp av Trips & Tics (tegner) og Fortsettelsen (tekst). De er to gode venner av meg. 🙂

    Men den er inspirert av meg, med henvisninger til min oppvekst i AKP-familie. 😉

  5. Hehe, ja stakkars Lothiane får lide for våre fjasete innfall. (heh, du skulle ha sett skissene… fnis 😉 )

    Men for å understreke, Lothiane visste bare AT vi drev og laget tegneserien, ikke hva den inneholdt, så hun må ikke lastes for eventuelle dumme spøker og tolkning av ting. Men det var veldig morsomt å koke i hop dette, altså! Så kanskje vi lager flere en annen gang?

  6. Trips: Haha, dere er heltene mine og jeg vil gjerne se skisser. 😉 Jeg synes dette var kjempegøy og er meget fornøyd med min aller første tegneserie (ja, begge to selvsagt!). Vi kan gjerne lage flere, dette er så bra!

    Kanskje vi må ha en om Trips og Lothiane..? 🙂

  7. Hum. Que? Prøvde å stemme i dag, men – hva skjer? Er Tordenbloggen sengeliggende? Litt under været i dag kanskje? Eller er det over allerede?

Det er stengt for kommentarer.