Desemberbildet – Tusen takk!

desember-2008-011

Det er ikke bare i Stavanger det var vinterpent, se hvordan det var i Oslo i går! Bildet er ikke helt skarpt, men jeg legger det ut likevel. Holmenkollen hotell skimtes til venstre, hoppbakken er borte vekk og husene bader i ettermiddagssola. Mmm…

Enn så lenge er ikke resultatet klart, men jeg vil bare si TUSEN TAKK til alle som har stemt på meg i Tordenbloggen. Jeg setter utrolig pris på kommentarer og pollstemmer, så bildet i dag er til dere. 🙂

4 tanker på “Desemberbildet – Tusen takk!”

  1. Vinteren med snø og rim er jo bare lekker da… 😀
    X fingre for deg i dag, men nå tror jeg Tordenbloggen er på ville veier, over 700 stemmer i den ene pollen, det bare må være kupp 😦 og bloggen det er snakk om fortjener det ikke. Usj

  2. Graylady: Det er nok ikke noe kupp, det er sånn det er når en blogg har fryktelig mange lesere. Det samme skjedde ifjor med Glamourbibliotekaren. Jeg er ikke så glad i den type blogger selv, men det er jo sånn konkurransen er… Den som får flest stemmer vinner og da kommer disse bloggene langt fordi de har hauger av lesere. De som stemmer mener jo at bloggen fortjener det og de er i flertall, så…. 🙂

    Stadig vinterhvitt i Oslo, det er igrunn koselig! 😀 Ønsker deg en fin dag, Graylady!

  3. Gratulerer så mye, Lothiane! Artig! 🙂

    men du- litt trist at hopp-greia på holmenkollen er borte! (hva heter det igjen?)

Det er stengt for kommentarer.