Desemberbildet – så mange historier

stavanger-nov-08-054

Jeg gikk videre til tredje runde av Tordenbloggen og i dag er jeg «i kamp» igjen. Min motstander i denne hyggelige konkurransen er frk. Skavlan og derfor synes jeg bildet i dag skal tilegnes henne. Når jeg kikker på dette utsiktsbildet fra Stavanger, kan jeg bare forestille meg hva slags mennesker som bor i husene og hvilke historier de bærer på. Er det noe den unge frøken Skavlan er god på så er det nettopp å fortelle historier om mennesker, både humoristiske glimt og fortellinger til ettertanke.

Skavlan og jeg har en gang hatt bloggetreff, bare hun og jeg, og det var en kald affære til tross for den gode, varme kaffen vi drakk. Koselig var det uansett! 🙂

Sjekk ut bloggen hennes og så kan du jo ta deg en tur over til dagens avstemming i Tordenbloggen og gi en av oss stemmen din. Husk at du kan stemme både i avstemmingsboksen og i kommentarfeltet under dagens post (scroll langt ned).

6 tanker på “Desemberbildet – så mange historier”

  1. Graylady og Glama: Tusen takk, fine damene! 🙂

    Frk. Skavlan: Time will tell, det er ikke alltid kommentarfelt og poll stemmer overens. Spanande er det i hvert fall… 🙂

Det er stengt for kommentarer.