Desemberbildet dag 2 – Et sted for ro og hvile

stavanger-nov-08-023

I dag sender jeg en bildehilsen til en som har en helt spesiell plass i hjertet mitt og som jeg vet sliter veldig for tida. Jeg ønsker du skal finne et sted, mentalt og fysisk, der du kan finne den ro og hvile du trenger til å finne ut av veien videre. Du har så mye å bære på nå og jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe deg. Jeg er her for deg, det håper jeg du vet.

Det er håp, selv om alt virker kaotisk. Og jeg har tro på deg.

Men gi meg tre bokstaver som står i evighet
(…)
Det er ikke T-R-O
den lå bak meg da jeg dro
Jeg trenger ingen Gud, kun egen styrke

Og håp.

(Jo Nesbø)

10 tanker på “Desemberbildet dag 2 – Et sted for ro og hvile”

  1. Så vakkert! Og for et flott bilde 😀 Denne personen er heldig som har deg 😀 ……og vi andre og. Tror jeg må få be om å «herme» litt, eller bruke bildene dine til inspirasjon når jeg skal begynne å male igjen altså…??? *klem*

  2. Har fulgt deg på denne bloggen en stund nå, og må få si at jeg setter stor pris på de nydelige bildene dine. Som dette, hvor du nærmest har legemliggjort begrepet «ro». Mange av bildene dine har en så delikat komposisjon og bruk av farger. Jeg nyter og inspireres. Takk 🙂

  3. Chanel: Så fint at du oppfatter bildet sånn, det var det jeg håpet! 😀

    Ståle: Åh tusen takk! Så utrolig koselig tilbakemelding! 🙂

Det er stengt for kommentarer.