Håpløs valgkamp

Så er man altså trukket ut mot selveste Esquil, kongen av Gambia (og av det meste innen bloggeland) – og ikke minst, vinneren av Tordenbloggen 2006. Det er da man trenger ekstra masse støtte fra sine nærmeste, ikke sant?! Men tror du jeg får det? Åh neida, selv fuggær’n er imot meg. Så jeg kan vel ikke gjøre annet enn å dra fram whiskyflaska og sette på litt sår sekkepipemusikk mens jeg venter utålmodig på morgendagen.

Hvis du har lyst å følge fuggærns oppfordring, eventuelt gjøre det motsatte, så finner du ‘Under stjernene’ mot ‘Esquil røler om’ i kamp nummer 2 i dagens Tordenblogg. Du kan stemme fram til i morgen tidlig. Kommentarstemmer teller ekstra, den kan skrives her (scroll helt nederst, der finner du kommentarfeltet).

Uansett hvordan det går – dette har vært moro! 🙂

20 kommentarer om “Håpløs valgkamp”

  1. 😀 Er du sikker på at kampen er så håpløs? Du har jo en langt mer inkluderende blogg, tror de leserne du har vil vise deg det. I alle fall lykke til, jeg har gjort mitt for deg i blogg, poll og kommentar!

  2. Vet du? Uansett hva som skjer, og hvem som får mest stemmer, er du en vinner! Du rører og gleder så mange, så ikke frykt! Klem – og selvfølgelig har du min stemme!!

  3. Det er kjipt å skulle møte en mye større blogg i første runde av cupen. Jeg er jo der selv i dag. Men jeg vil tro du har en fair sjanse mot Esquil. Jeg har stemt på deg ihvertfall. 🙂 (og jeg blir ikke snurt om du stemmer på fr. Martinsen)

  4. Esquil uslåelig?

    Mot deg?

    Verken tror eller håper det!

    Lykke til, underhold naboene med din liflige musikk, og bruk pipe(tte) når du inntar Whiskyen!

  5. Jeg har også stemt på deg, Lothiane.
    Esquil skriver sikkert bra, han – men det er du som er varm og inkluderende og morsom osv.
    Esquil oppfatter jeg som mer del av en eller annen … «krets» som kommuniserer på måter jeg ikke helt forstår. Antakelig min egen feil, men anyway: du har fått stemme i poll, og du skal få i kommentarfelt også.
    Slik er det med den tingen!

  6. Takk for fine ord på Tordenbloggen. 🙂 Jeg er nesten overrasket over hvor mye bra tilbakemelding jeg har fått på «Det er noen dager»-posten min. Men jeg klarte tydeligvis å beskrive ganske nøyaktig noe mange kjenner seg igjen i. Jeg prøver vanligvis å holde en glad og positiv tone i bloggen min, for det er nok av triste ting i verden fra før og jeg vil tilby et pusterom hvor man opplever fine ting. Men det er godt å få fin respons når jeg skriver om litt tyngre ting og.

    Ser at du stemte på Esquil, men jeg krysser fingrene for deg likevel jeg 😉

  7. Iskwew: Takk! Ikke mye til hjelp på noen måte, denne fuglen min. 😉

    Graylady: Tusen takk skal du ha! 😀 Esquil har rølet lenge og er en innmari fin fyr, så jeg tenker at taper jeg nå så er det ikke noe stort nederlag. 🙂

    Tusen tusen takk, Løven! Du er så søt! *stor god kusineklem*

    rullerusk: Takk altså, jeg blir helt overraska her! Som du ser så fikk du min stemme også. Lykke til! Det er tøft å møte de store, men det er uansett hyggelig å være med. Det beste er jo disse hyggelige kommentarene man får, som rører og bygger opp litt selvtillit.

    Ståle: Oj, takk skal du ha!

    Titta: Så koselig, takk! Jeg dropper whiskyen, skal heller innta en pai og litt vann. Sunn lørdag. 😉

    Britt Åse: Hjertelig takk altså, det her er jo så koselig! Jeg setter veldig pris på tilbakemeldingene. Fuggær’n og jeg blir nok venner igjen også. 😉

    Esquil og krets… tja, jeg vet mange oppfatter det sånn, men vi er vel alle del av en eller annen krets, tror jeg. Sånn blir det alltid, enten man er på nett eller ute i «det virkelige liv». Men altså, takk for godord! 🙂

  8. Noe av det beste her er faktisk å se for meg deg med whisky og sår sekkepipemusikk…hah! Det er …på en måte litt komisk? Var jeg frekk nå? Det er ikke meningen!

    Men man tyr jo til det man liker best når spenningen over TB blir for stor!

    Har stemt på deg i dag jeg, og så krysser jeg fingrene og håper at du kommer videre!!

    😀

  9. Ååå, savner Per helt akutt nå, merker jeg. Per er selvfølgelig vår avdøde kanarifugl. Men det antar jeg var helt selvforklarende 🙂

    Du får min stemme, Lothiane – bare fordi jeg har forelsket meg bittelitt i bloggen din på rekordtid. Så det så… Lykke til!

  10. Imzadi: Tusen takk, kjære søster! Jeg har greid å veilede stjernemamma så hun fikk til å kommentarstemme (og pollstemme) så nå har jeg virkelig fått familiær hjelp. Snillinger! *klem*

    Trips: Ååååh takk! Og velkommen hjem! 😀

    Serendipity: Haha, jeg tror virkelig jeg trenger den whiskyen snart, glem alt jeg skrev over her om vann og sunnhet. *nervøs* Tusen takk for stemmen, jeg blir så glad!

    Astrid: Åh stakkars, så leit å høre om Per! Jeg skjønner savnet, det er utrolig mye selskap i et sånt bittelite dyr. Jeg er så glad i den lille fjærballen (selv om hun svikter meg litt i dag). Fikk dere ha Per i mange år?

    Oj… tusen tusen takk for godord og stemmen din, Astrid! Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si lenger, det er uventet og innmari hyggelig å få så mange godord når jeg er oppe mot selveste Esquil.

  11. Ah, Esquil er bra og leses, absolutt – men her blir det mer å støtte de som treffer på en litt annen måte 🙂 Klarer nok ikke forklare det på annet vis 🙂

    Og ang Per… Joda, hadde han i endel år i min barndom. Jeg eldst av tre søstre, og min yngste søster fikk velge navnet. Per ble det altså, og Valen til etternavn for det het jo vi. Og når han døde, så skulle han selvsagt graves ned i hagen. Selvfølgelig med et kors ved graven – min lillesøster kan være ganske så bestemt. Og det skal sies at stemningen ble litt spesiell den dagen min fars kjære fetter fra Nord-Norge kom på besøk. Han heter nemlig Per Valen…

  12. Heisann Lothiane!

    Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er at du gikk videre… Skulle jo selvsagt stemme på deg (selv om en annen an favorittbloggerne mine var mot deg) Men så streika nettet mitt igår. Jeg blir gal! Dårlig nett i Tordenbloggen, isj usj! Uansett er jeg sååå glad for at du er videre! Og neste runde skal jeg få stemt på deg. (skal ringe nettlevrandør hele mandag!) KleM

  13. Bellatrix: Åh kjære søte deg, takk for støtten! 🙂 Kjedelig med dårlig nett, håper det ordner seg nå – ikke for at du skal stemme, men fordi det er best når nettet virker som det skal. 🙂 *klem*

Det er stengt for kommentarer.