Sånn egentlig…

Jeg vil skrive en bok som handler om hvordan livet mitt egentlig skulle være, og så vil jeg flytte inn i den.

17 tanker på “Sånn egentlig…”

  1. Kan du ikke heller skrive en bok om hvordan verden egentlig skulle være, så kunne jeg flyttet inn jeg og 😀

  2. En slik bok kunne vel jeg også skrive, men tror det ville blitt vanskelig å bli ferdig. Måtte nok stadig redigere…
    Tror Løven er inne er inne på noe bedre? Hvordan verden skulle være, da hadde det vært plass for mange.
    Men noen ganger, er det bare bra som det er.

  3. Hvis du får til å skrive en sånn bok så kan du jo tipse mæ etterpå så æ kan gjøre det samme? 🙂

  4. Skulle alle skrive hver sin bok da? -og leve der inne aleine? Eller skulle det gå an å hoppe litt omkring? -eller kanskje det sosiale kan løses ved at man finnes i flere opplag…

  5. Til alle sammen:

    Jammen atte… tror dere ikke at dere ville vært med i boka hvis jeg skrev en bok om hvordan jeg vil at livet mitt skulle vært? Da hadde vi sikkert alle sammen vært naboer i Bloggebygrenda. 😛

  6. Jeg har litt vanskelig for å tro at Bloggebyen kunne forvandles til Bloggutopia, men i det minste har vi da noen gode naboer her?
    Bedre enn i nabolaget mitt i Los Angeles; der er det en fyr som har en bilalarm som setter igang i tide og utide…

  7. Bli her a… Du kan flytte inn i en bok også, men ha dette som en hybel. Ok? 😉

    Tusen takk for gode ord om meg og bloggen min i går.
    Jeg ble så glad! 🙂

Det er stengt for kommentarer.