Kan jeg få edderkoppen min tilbake?

canihavemyspiderbackot31Det er muligens mange som har sett den herlige epostsamtalen før, men jeg synes den er så bra at den fortjener en plass i bloggen.

Hva gjør du hvis du får en epostpåminnelse om at du er for sent ute med en betaling, men slett ikke har pengene? Svaret kan være å forsøke trekke ut tiden, for eksempel slik David Thorne gjorde. Det spørs om alle firmaer ville svart på den samme tålmodige måten. Jeg må si at Jane Gilles imponerer meg, hun må ha humor.

(klikk på bildet, les og le.)

😀

29 tanker på “Kan jeg få edderkoppen min tilbake?”

  1. Klikk på bildet og hvis det stadig er smått når det åpner seg i nytt vindu, så klikk på det igjen for å forstørre. Sånn fungerer det her i hvert fall. 🙂 Hvis det ikke funker så kan jeg jo sende til deg.

  2. Det gikk, men engelsk a du! Sov lenge i dag, så jeg må våkne litt først 😀 Engelsk delen av hjernen våkner først noen timer senere 😀 Men takk for tips!

  3. Haha, vel du får vente litt på engelskdelen først. Hils den når den våkner. 😉

    Håper du får til å lese etter hvert, den er veldig søt og morsom. 🙂

  4. Vet ikke om den våkner….den har altfor ofte permisjon, men skal hilse den når den finner det passende å dukke opp 😀

  5. Jeg koste meg. Klikket den videre til min sønn, revisoren. Revisorer er ikke tørrpinner, nemlig! (Det sier jeg, selv om jeg foreløpig ikke vet om han ler).

    Nå skal jeg til Tordenbloggen og heie deg fram!

  6. Løven: Permisjon inndratt med øyeblikkelig virkning!

    Titta: Hehe, håper revisoren koser seg med denne, jeg er sikker på at det finnes revisorer med masse humor. 🙂

  7. Oj, med så sterk og myndig stemme fra deg dukket den opp gitt!! HA,HA,HA,HA,HA,HA herlig!!! Denne David må jo ha lagd dagene litt morsomme mellom skjemaer, tall og papirer! 😀

  8. Hahaha, virka det altså?! Så bra. 🙂 Jeg syntes jo du måtte se denne, den er jo så fin!

    Jeg liker Davids humor, spesielt når han ber damen sende vedlegget tilbake igjen. *humre*

  9. Ja, sinnsykt morsom!! Hadde vært morsomt å kjent en «David»……sånne gjør livet til en lek 😀

  10. Tegn i vei! Kanskje du kan bli litt «venner» med dem, eller se det humoristiske i dem…. 😉 eller du kan bo her noen uker på våren eller høsten 😀 Da blir du definitivt vant med dem 😀

  11. Hi,hi,hi! Tenk å takke nei til gratis terapi 😉 Vel, vel er ikke sikkert at det hjelper heller. Har fått noen telefoner av «en annen» som bor noen hus over her, gjerne mitt på natten…. «kan en av dere komme opp litt….det er en edderkopp her» 😀

  12. Det var mange, diiiigre edderkopper i kjellerstua i barndomshjemmet mitt og det kurerte aldri fobien. Jeg tror bare det gjorde den verre. Det ble mye hyl og skrik og kasting av telefonkataloger. (Effektivt våpen når man ikke tør nærme seg.)

    Haha, kult at naboen ringer om natta og ber om hjelp. Det tyder på godt naboskap!

  13. Veldig artig sak det der! 🙂 Når dere begynner å snakke om å være redd edderkopper, så kom jeg til å tenke på ei jeg jobbet sammen med før. Hun var så redd for slanger at hun ikke turte å lese blader i tilfelle det var slanger der, og hun kunne ikke gå på IKEA for der var det leke-slanger. Hun frika ut da jeg tegnet en strek-slange også, og da tenkte jeg i mitt stille sinn (mens jeg nok himlet med øynene) at hun burde ta seg en tur til en hypnotisør eller en person med reseptblokk.

  14. Trips: Hehe, så fobi har ikke jeg altså! Det hørtes slitsomt ut! For en tid siden oppdaget jeg en bitteliten edderkopp som hadde flytta inn i/på printeren. Jeg lot den være, den var så liten at den ikke var ekkel. 🙂

    Løven: Næææææiiiii, jeg orker ikke kjelleredderkopper altså! 😀

  15. Genialt!!! Jeg har ikke fått med meg denne epost-rekka før, men kan tenke meg den har gått som en farsott over Internetten 🙂 Å, som jeg skulle ønske jeg var David, eller i det minste kjente David.

  16. Astrid: Hehe, ja tenk å komme opp med en så genial idé, det er så jeg skulle ønske jeg hadde gjort det selv! 😀 Dessverre er jeg ikke fullt så kreativ, jeg hadde neppe turt å gjøre noe sånt. 🙂

  17. Hva slags diskriminering er dette!! Tenk å kalle mine edderkopper for kjelleredderkopper!! Nå skjærer du alle husedderkopper over en kam altså!! Er ikke bare blokkedderkopper som er søte da….mine er snille, vakre og veloppdragne 😉 …….de har faktisk høy utdannelse og duger som terapiedderkopper 😀

  18. M: Ikke sant! Jeg falt pladask selv… 😀

    Løven: Edderkoppene får bare tåle å bli diskriminert, så fremt de ikke er så bittesmå at jeg ikke klarer se de ekle beina og den hårete kroppen. 😕 Og jeg tro’kke noe på at de har utdannelse som annet enn psykopater!

    Britt Åse: Hehe, jeg kan tenke meg han koste seg ja. 😀

    Rosa: Ja, ikke sant! Jeg ble imponert over at den godeste Jane ikke ble sinna på ham, men hun så vel humoren i det. 😀

  19. Hm, jeg har konferert med en av edderkoppene i staben her; «hun er redd for hårete psykopater med ekle ben» 😉

Det er stengt for kommentarer.