Jeg er i Tordenbloggen

stjerneI dag, søndag 23. november, er ‘Under stjernene’ med i Tordenbloggen og det er ganske spennende. Jeg er dårlig på valgkampstrategier, ikke har jeg en katt å vise fram, men jeg har en undulat. Det spørs om det virker like godt, jeg har forstått at katteblogging er veldig i vinden. Det er bare at fuglen min neppe vil godta at jeg bruker kattebilder som valgkampstrategi, og det er tross alt viktigst å beholde fred i heimen.

For nye besøkende bør jeg vel presentere meg, tross alt er det bare rør og tull det som står om meg på Om-siden. Lothiane er meg, jeg har blogget veldig sporadisk siden 2004, og med stadig økende hyppighet siden begynnelsen av 2007. Jeg skriver om det som faller meg inn i øyeblikket, dermed er det egentlig ingen rød tråd i denne bloggen. Jeg regner med at bloggen kan kategoriseres under type «feelgood«, men det hender jeg er alvorlig også. Da skriver jeg om Livet med M.E. og innimellom noen små glimt fra hvordan det er å ha et barn for lite.

Jeg fotograferer mye og har hatt en rekke runder med fotogåter i bloggen. Ettersom jeg spiller i sekkepipeband hender det jeg blogger litt om det også. Sekkepipa mi har, til stor glede for enkelte, vandret videre til nye eiere, men jeg har gått over til å være tenortrommis og det er minst like morsomt.

Tordenbloggen synes jeg er et veldig godt tiltak, det skaper liv og glede i Bloggerbyen. Etter min mening er dette den beste bloggkåringen vi har, jeg liker fokuset på å få fram nye og kanskje ukjente blogger og at det er rom for alle kategorier. Dessuten er det innmari moro! Jeg var med for første gang ifjor og flere av de som ligger i lenkelista mi havnet der etter Tordenbloggen 2007.

Hvis du ønsker å stemme på ‘Under stjernene’ blir jeg veldig glad. Du kan stemme i pollen i dagens post hos Tordenbloggen. Kommentar i kommentarfeltet teller ekstra (men husk at det ikke går an å bruke skravleboksen på høyre side til avstemming).

novemberutsikt
En gyllen start på dagen

10 tanker om “Jeg er i Tordenbloggen”

  1. Endelig… fikk jeg sjansen på å stemme på deg, og i tillegg tar jeg et valgkampanjeinnlegg på egen blogg. Bare fordi du fortjener det.

  2. Der jeg skulle legge inn min stemme sto det «alle skal med» ? Hvis jeg bare haket på deg, blir det vel bare deg jeg stemte på ??

  3. Løven, ja du stemmer kun på den du haker av. :) Tusen takk, forresten!

    Det er nok bare Hjorthen som morer seg med å bytte ut teksten hver dag, i går eller noe tror jeg det sto noe Obama-greier. :)

    ‘Alle skal med’ er sikkert hentet fra et eller annet… en film, kanskje?

    Tusen takk Graylady for valgkampinnlegg og stemmer! :D

  4. Ah-jeg priser meg lykkelig for at du ikke har ei katt å vise frem!! Ville aldri gitt stemmen min til ei kattedame…

  5. Hva skjedde nå da? Nå ser jeg ikke bilde men en firkant med et rødt kryss i…hva ser du ???

  6. Shamini: Bare hyggelig, og takk i like måte! :)

    Zagabå: Takk! Så hyggelig!

    Føniks: Neimen, ikke si det da. Jeg kjenner opptil flere veldig ålreite kattebloggere. (Men ikke si det til fuggærn min…) Takk forresten!

    Confiteor: Takk… dette er så koselig! :)

    Løven: Bildet ditt er veldig fint nå. :)

Det er stengt for kommentarer.