Lyst på sekkepipe?

Jeg må bare avbryte pakkingen og gi dere linken til denne geniale siden. Nachspielet blir aldri det samme igjen, det er i hvert fall sikkert. 🙂 Det hadde vært innmari moro å høre hvordan den låter. Eller kanskje ikke.

8 tanker på “Lyst på sekkepipe?”

  1. Det minner meg om «ikke bruk til det det er ment å brukes til» prosjektene mine…..sekkepipe som taklampe! Hm, ja! 😀

  2. Trips: Takk! Jeg har kommet vel fram. 🙂

    Løven: Hahahahaha, taklampe…! Synd jeg har solgt sekkepipa. 😉

    Føniks: Haha, kanskje det ja! 😀

  3. Skikkelig kult. «Tjukk og dum» som laget den siden, er jo hverken tjukk eller dum…Til sommeren skal jeg lage en sånn. Kanskje vi kan finne på noe stilig som tenortromme også? Kanskje «Tjukk og dum» tar utfordringen? Man kan jo altids spørre…

  4. Kaja: Jeg leste litt mer inne hos Tjukk og dum og han er jo kjempemorsom! Må følge med mer der inne, tusen takk for tipset. 😀

    Jeg og en felles bekjent av oss i bandet (hehe) fant ut at vi kan lage kilt av rimi-poser. Må bare ha kjempemange og så sitte og folde og folde… og folde… Blir nok fint. 🙂

    FruJones: Jeg ser fram til tenortromme laget av papp. Lett og fin å bære på. 😉

Det er stengt for kommentarer.