Ubrukelig

Det er forøvrig min mening at riflede ostehøvler bør bannlyses. Osten smaker ikke like godt når den blir stripete. Nemlig.

18 tanker på “Ubrukelig”

  1. Men ostehøvelen bør ikke kastes altså, det er sløsing. Den kan istedet brukes som… kakespade… eller til å ta ut toast av toastjernet.

    kanskje den til og med kan benyttes til å ta ut vafler av vaffeljernet? Time will tell.

  2. …..eller skjære riflede smørskiver til å dandere på en smørskål når man har fintfolk på besøk 😉 Jeg har ikke rifla ostehøvel, men husker farmor hadde det 😀

  3. Jeg liker riflede ostehøvler, jeg… Men så er jeg oppvokst med det.

    Forøvrig er de fine å bruke hvis man vil lage hjemmelaget potetgull. 😉

  4. Ååhh, så godt å høre at det er flere som mener det! 😀
    Da jeg var liten nekta jeg faktisk å spise ost med striper på!! Det var imidlertid bare hjemme hos besteforeldrene mine at osten hadde striper…At det var en helt annen ost de hadde falt meg aldri inn, det var stripene som ga smaken! 😀

  5. Evt. smaker osten best i kjempetykke skiver skåret med kniv, tenker jeg! 😉 Og hva vi gjør med oss selv? Nyter hemningsløst, tenker jeg vi sier! Det er jo dere flatost-elskende som ikke har skjønt det. Tsk tsk

  6. Bannlyses? Nei, de bør brenne i helvete!
    Jeg har aldri sett en riflet ostehøvel som ikke skar osten skeivt, og så satte den seg fast og det ble bare elendighet.
    Jeg skjærer heller osten med øks!

Det er stengt for kommentarer.