Fascinerende…

På Facebook er det mye rart. Grupper for enhver interesse, noen litt mer spesielle enn andre. Men gruppa «For oss som fascineres av bildene på Finn.no» er verdt et besøk i ny og ne. Her finnes en fantastisk samling av blinkskudd hentet fra salgsannonsene på finn.no. Det er godt noen har tatt seg bryet med å bevare bildene for ettertiden, for flere av annonsene er fjernet fra nett.

Her er et lite knippe, for den som ikke har tilgang til Facebook:

stubberLekker dekorasjon i taket. Huset ellers er flott, men hallo!? Noen som har lyst å finne ut hvor mange edderkopper som holder til der oppe?

seng

Fineste senga!

rustningsbarFor den som har alt må det vel være midt i blinken med en rustning, spesielt siden den har innebygget bar.

do-i-gangenJeg ante det ikke, men do i gangen er visst ganske populært. Uten forheng eller skillevegg. Jah.

finerommetTenk å kunne gå og legge seg her om kvelden da. Ingen problemer med å få sove, tenker jeg.

bordJulegaven til far i år!

bad1Vi pusser opp på badet…. Sjekk det fiffige speilet da!

18 tanker på “Fascinerende…”

  1. Hehehe. Bestandig like gøy å se bildene derfra 🙂 En av mine favoritt grupper på facebook!

  2. Hehe, ja og min også fra nå av. 😉 Ha ha, så mange sjuke bilder. Skjønner imidlertid at jeg må passe meg litt hvis jeg skal selge noe…

  3. Jeg må ha ett akutt anfall av tåkesyn for på det første bildet (med alt tømmeret i taket), tenkte jeg «Det var da en forsåvidt ok stue, men ordentlig peis».
    Så sier min kjære; «Ja, slikt tak skal vi ihvertfall ikke ha!»

    Huh? Tak…..?? -Åh ja….se der gitt! Ja, det var jammen meg mye tømmer….

    Men jeg skjønner nå at det eksisterer mye rart der ute. Hehe..

  4. Huff, huff, huff.

    Jeg tipper do-gangen har tilhørt en pensjonist som har måttet flytte soverommet til stua.

    Men det taket der altså!!!

  5. hehe. Her var det mye «fint», ja. Syns nesten det psykedeliske soverommet på bilde nr. 5 var best. Det bordet tror jeg at jeg skal få kjøpt til min gamle fader til jul. Kan gi han det som en kombinert jule- og 70-årsgave 😀
    Utrolig hva som finnes av rare ting…

  6. Alle de hoggestabbene i bilde #1 kunne jo vært greie å ha, hvis de bare var på gulvet! Eller kanskje stablet opp for peisved?

  7. Sokken: haha, morsomt! Vel, resten av stua er helt ålreit den. 😉

    Undre: Det kan hende! Men likevel… Det er ikke det eneste bildet jeg har sett der det er en do i gangen uten vegger rundt. :-S

    Ståle: Mye «fint» ja! 😉 Soverommet må være som en trygg havn for den som bor der. Mm, avslappende og deilig. 🙂

    Marina: Det er sant! Ved er jo ganske dyrt å kjøpe inn, så det må være en fordel å ha litt lagret opp. 🙂

  8. Er med i den gruppen på FB og jeg ler meg ihjel av noen av de bildene… Jeg tror vel det grelleste for meg er disse med mønster på alle ting i alle retninger. Det klikker liksom litt oppi hodet en plass for hjernen vet ikke åssen den skal tolke inntrykkene…Det bordet var nesten litt kult,, hvertfall for en mann…

  9. M: Jeg har ikke akkurat turnert rundt på finn.no, men det er tydeligvis nok av dem som gjør det – til stor glede og underholdning for oss andre. 🙂

    Tornerose: Ja, kan du fatte at noen orker å ha så mye mønster hjemme hos seg? Jeg blir helt surrete av sånt. Fullstendig tilt i hodet.

    Enhjørning: Hehe, den gruppa har mange medlemmer altså. 🙂 Jeg er glad jeg fant den.

  10. oioi, hvem ble fascinert av dette?? Meg! hehe uff nei jeg er livredd edderkopper så jeg tror nok jeg hadde holdt meg unna det huset 😛 gud så mye rart folk finner på! morsomt innlegg 😀

  11. vaarloek: Haha, men har Barbie så fine tøfler liggende og slenge ved senga si? 😀

    galithralia: Hehe, fascinasjonen er nok stor hos mange – og det er ikke rart. Det er jo helt fantastisk å få innsyn hos fremmede på denne måten. Jeg hadde heller ikke satset på kjøp av det huset, det er sikkert og visst. Muligens sprekt og kreativt å lage taket slik, men jeg hadde vært mest nervøs for edderkopper eller for å få en stubbe i huet. 🙂

Det er stengt for kommentarer.