Det er visst min tur i dag

Jeg skvatt litt, selv om jeg jo visste det måtte komme. I dag er det min tur til å være oppe til avstemming i Tordenbloggen. Får jeg nok stemmer kommer jeg videre fra kvalifikasjonsrunden til selve konkurransen. Det hadde vært veldig hyggelig!

Så gi gjerne en stemme til Under stjernene hvis du ønsker å ha med en tenortrommespillende undulateier med et rotete privatliv videre i konkurransen.

18 kommentarer om “Det er visst min tur i dag”

  1. …..går jo ikke an å stemme flere ganger jo! 😦 Det er diskriminering mot «ekstremklikkere»!!…og kanskje juksemakere… 😉 lykke til! 😀

  2. Hurra! Dere er så greie, altså! 🙂 Tusen takk!

    Og Løven: Hehe, takk for forsøk på ekstremklikking, men jeg tror Hjorten er for glup til å la seg lure. 🙂 Han har ordna så det kun går an å stemme en gang, den smartingen.

  3. oj oj, så hyggelig altså! Håper dere stemmer på andre der også, det er så mange gode som jeg gjerne ser går videre. Jeg har enten et større publikum enn jeg trodde, eller jeg har vært særdeles god på mobiliseringen i dag. Takk skal dere ha!

Det er stengt for kommentarer.