Bloggu-rart

Jeg vet ikke helt om jeg blir venner med Bloggurat, men nå har jeg i hvert fall lagt inn ping og fått sånn dings som viser antall besøk og hvilket # jeg er på lista over registrerte blogger. Det får meg til å stusse litt når jeg ser antall besøk jeg har hatt, ifølge dem. «163 siste 7 dager.» Vel, jeg hadde jo noe sånt som 270-280 besøk bare i går, og nå har bloggurat-dingsen ligget på siden min i et par-tre dager eller så. Hvordan får de til å telle så få besøk sammenlignet med hva WordPress teller?

Dessuten synes jeg siden deres er rotete, men det er kanskje bare tilvenning som skal til. Godt tiltak er det jo. Sikkert bedre enn Bloggrevyen, det skal ikke så mye til, men Sonitus foretrekkes så absolutt.

Edit: Må teste dette her også:

Jeg har plassert min blogg i Oslobloggportalen Bloggurat!

