Nattevåking

Jeg vil bare meddele at jeg er hjemme igjen etter en særdeles hyggelig kveld i godt selskap. Det skal sies at unge Dr. Borg vet å arrangere vellykkede fester. La meg understreke at selv om jeg kaller henne ung, er hun likevel svært vis og det skal man så visst ikke kimse av.

Denne kvelden/natten har bevist for all tid at det ikke er nødvendig å ha kokkeleringskunnskaper for å holde fest. Det holder med evnen til å sette godt brød, godt smør og godt pålegg fram på bordet. En del flasker vin gir det hele den ekstra piffen som skal til for at alle er glade og latterkulene sitter løst.

Når man er så heldig å få en hel time ekstra fordi man har et merkelig system der man bytter fra sommer- til vintertid, og den benyttes til å snakke med opptil flere interessante og hyggelige mennesker på en gang, ja da synes jeg det må være lov å si at det hele har vært vellykket. Det eneste jeg kunne merke var at vi manglet en boks Titralac, men jeg vil ikke finne på å beskylde vertinnen for å ikke ha gjort jobben sin. (Neste gang tar jeg en boks med i veska.)

Og bare sånn for å betrygge den som måtte lure; jeg har kommet trygt hjem uten å bli antastet, drosjesjåføren var hyggelig uten å være påtrengende og jeg bommet bare én gang på nøkkelhullet.

God natt. 🙂

4 tanker på “Nattevåking”

  1. Løven: Jeg tenkte det kunne være en god idé ja, spesielt etter han kjipe sjåføren jeg hadde den dagen jeg var hos deg. 🙂

    Dr. Borg: 😀

    Marina: Ikke sant, vel! 🙂

Det er stengt for kommentarer.