Konsert med håp og kjærlighet

Allehelgensaften lørdag 1. november kl. 18.00 inviterer foreningen «Vi som har et barn for lite» til konsert med Jo Nesbø og Lars Jones, Svein Tindberg, Benedicte Torget og Øystein Sevåg. Konserten finner sted i Kulturkirken Jakob i Oslo.

Jeg tror dette blir en vakker og fin konsert. Det er første gang foreningen står for et slikt arrangement, men forhåpentligvis ikke den siste. Selv skal jeg dit med Poden min og med familien. Det er veldig koselig at de blir med, slikt betyr mye. Kanskje får jeg med meg en hånd å holde i også? 🙂

Jeg blir veldig glad om jeg ser flere kjente ansikter!

Har du eller en av dine nærmeste mistet barn? I så fall kan denne konserten være en kjærkommen anledning til å minnes den som er borte, til stemningsfull musikk sammen med andre i lignende situasjon.

Etter å ha deltatt på ganske mange minnestunder og lystenninger, som vel er det som ligner mest på dette arrangementet, kan jeg si at det føles utrolig sterkt å sitte i et rom sammen med andre som du vet også bærer med seg minnet om et barn som ikke lever lenger.

Det er kun 500 plasser, så det lønner seg å være tidlig ute. Billettene koster kr. 150,- + avgift og kan bestilles på Posten, tlf: 815 33133, eller på billettservice.no.

Konserten støttes med midler fra Helse og Rehabilitering og produsent er Bevare Meg Vel/skyskraper.no.

Klikk her for å komme til en pdf med den nydelige konsertplakaten. Skriv den gjerne ut og tips andre.

5 tanker på “Konsert med håp og kjærlighet”

  1. Hei igjen kusine!:D Dette hørtes flott ut, og skjønner at dette må være både sterkt og vakkert! …..og disse bildene dine da! Aah! Du er så flink! Du vet jeg er forelsket i høstbladet, men «dråpebladet» er jo også helt vidunderlig 😀

  2. Randi: Takk skal du ha, for både varme tanker og skryt! 😀

    Løven: Åh takk! 🙂 *klemme* Tenk at noen er forelsket i bildene mine… 😀

Det er stengt for kommentarer.