Jeg er sjef!

Poden og jeg har vært på handletur for å skaffe ham fottøy i rett størrelse. Slikt er nødvendig når skostørrelsen har steget tre nummer i inneværende år. I taxien hjem sitter vi og småprater om litt av hvert.

Poden: Det er jeg som er sjefen i huset.
Meg: Sjefen? Det er jo meg. Du er Mannen i huset, men jeg er da fortsatt sjef.
Poden: Beklager nei, du gjorde for dårlig jobb så jeg ble forfremmet. Det er jeg som er sjefen nå.
Meg: Men hvem er det som bestemte dette da?
Poden: Det var Barnevernet. De gjorde et vedtak og ga meg beskjed om at jeg skal ha alle pengene du får.

Jeg begynner å forstå at det ikke bare er føttene som vokser på guttungen, men egoet også. 😉

10 tanker på “Jeg er sjef!”

  1. Løven: Neiiiii, ikke si det – i hvert fall ikke så han hører det. 😉

    Beate: Han er ganske herlig, selv om han er rappkjefta. 🙂

  2. bare gi meg mobilnummeret hans så skal jeg gjøre det skikkelig morsomt for deg! he,he Nei da 😀 Skal ikke være slem selv om jeg sitter med huet fullt av lus…ja, nå sa jeg det LUS!!

  3. Det er i alle fall ikke vanskelig for en som ikke kjenner dere IRL aa skjoenne hvor han har det fra – og tar det fra… 😉

  4. Kanskje du behøver å skaffe deg katte? DA er det nemlig ingen tvil om hvem som er sjefen mere…

  5. Løven: hehe, nei her får du ikke noe mobilnummer nei! Hi hi. 🙂 Uff, føler med deg i lushelvetet, håper dere får tatt knekken på each and every one! Møkkadyr!

    AlterEgo: HVA?! Mener du å antyde at jeg er rappkjefta? Eller er det herlig du mener, for i så fall er det greit. 😉

    Marina: Uhm, helst ikke katt, vi har undulat og vil helst beholde den. 🙂 Men jeg har skjønt det der med at kattene eier eierne sine, og ikke omvendt. 🙂

Det er stengt for kommentarer.