Drama på soverommet

Okay, så poster jeg likt i denne bloggen og på 550², men what the heck. Jeg aner ikke om fotobloggen min blir særlig besøkt uansett, jeg er ikke altfor aktiv der.

I dag morges våknet jeg til nydelig vær, sola skinte inn vinduet og fuglene sang. (Eller så var det muligens Mayra.) Gardinene var trukket for, men fordi sola sto rett på fikk jeg se denne flotte silhuetten. Dere får bare unnskylde rotet… I vinduskarmen min står fortsatt et par malingspann fra oppussingen for noen uker siden. De fine middelalderfigurene mine står pent oppstilt og jeg kan ikke engang skylde på Poden. Det er jeg som har gjort det, og så glemte jeg det igjen. Til jeg våknet i dag og fikk se dramaet som utspant seg bak gardinene mine. Jeg håper dragen vinner. 🙂

11 tanker på “Drama på soverommet”

  1. Utrolig kult!!! Skikkelig kult bilde!! 😀 ……..gleder meg til å se resten av det «nye» rommet hint,hint 😀

  2. Marygoessolo: Takk! Ja, det var kult å våkne til. 🙂

    Løven: Takk takk, og hvis du vil se rommet må du nok komme hit. 😉

    Trips: Takk vennen! 🙂

    el Vera: Ja, det ble plutselig mer drama her enn vanlig. Det er så man håper på mer sol neste morgen… 🙂

  3. Kommer så gjerne!! 😀 Jeg har faktisk no barby-hoying til gode også når jeg tenker meg om! 😀

  4. Hrmf…..Ikke noe tacky engang?!
    Jaja, blodbad er ikke noen dårlig erstatning. 😉

    ….Men hvorfor vises ikke denne gravataren min hos deg da…..? Har jo ordna bildet og alt jo….Hmm

Det er stengt for kommentarer.