I know we’re lost but soon we’ll be found

Dette er en nydelig sang av en for meg (hittil) ukjent artist som kaller seg Sia. Ifølge Wikipedia heter damen Sia Kate Isobelle Furler og er født i 1975. Ganske ung altså, og har gitt ut tre album så langt. Stemmen hennes er utrolig spesiell. Hun minner meg om Pink, og med denne sangen traff hun meg rett i hjerterota. Videoen er muligens low budget, men spesiell og fin, synes jeg. Det ser ut som hun bruker tegnspråk, men at hun ikke viser tegn for hele teksten? (Jeg håper lillesøster Imzadi kan komme inn med ekspertuttalelse her, selv om sangeren er australsk. Tegnspråk er nemlig ikke likt over hele verden, som noen tror.)

Men altså. Sjekk ut videoen under og få med deg sangen. Nyydelig, synes jeg.

Soon we’ll be found – Sia

Come along it is the break of day
Surely now, you’ll have some things to say
It’s not the time for telling tales on me

So come along, it wont be long
‘Til we return happy
Shut your eyes, there are no lies
In this world we call sleep
Let’s desert this day of hurt
Tomorrow we’ll be free

Let’s not fight I’m tired can’t we just sleep tonight
Don’t turn away it’s just there’s nothing left here to say
Turn around I know we’re lost but soon we’ll be found

Well it’s been rough but we’ll be just fine
Work it out yeah we’ll survive
You mustn’t let a few bad times dictate

So come along, it wont be long
‘Til we return happy
Shut your eyes, there are no lies
In this world we call sleep
Let’s desert this day of work
Tomorrow we’ll be free

Let’s not fight I’m tired can’t we just sleep tonight
Don’t turn away it’s just there’s nothing left here to say
Turn around I know we’re lost but soon we’ll be found

7 tanker på “I know we’re lost but soon we’ll be found”

  1. Er dette den samme Sia som har «Breathe me»? Det er nemlig en av mine favorittsanger. 🙂

    Var utrolig fin denne sangen også. Takk for tipset!

  2. Ja stemmer, det er samme dame! Jeg måtte sjekke YouTube først for å finne ut av det. 🙂 Jeg har ikke blitt truffet av damen før nå, men hun har en utrolig fin stemme!

  3. Jeg hører på henne nå.. herlighet, alle sangene er helt nydelige!!! Tusen takk for at du skrev om henne, jeg trengte en liten påminnelse. 🙂

  4. Så fint å høre, Mirakel! Jeg lastet ned det siste albumet og det er bra, men det er spesielt den ene sangen som har festet seg så langt. Jeg tror jeg må sjekke ut litt av det hun har gitt ut før. Breathe me er i hvert fall veldig fin!

  5. Jeg må også høre det litt mer. Men jeg hører på «You have been loved» nå, og det er veldig min type sang. Også glemmer jeg aldri «Breathe me». Det er en sang full av gode minner og varme følelser. 😉

Det er stengt for kommentarer.