Stjerneku

Mitt svar på Tankespeils ku-utfordring.

Vil du også være med? Følg instruksjoner inne hos Tankespeil. Her finner du kuer. Disse kan du fargelegge som du måtte ønske. Inspirasjon? Sjekk ut Kublogg Parade.

6 tanker på “Stjerneku”

  1. Hei 😀 Takk for at du deltar. Så flott ei ku under stjernene. Den er på plass i paraden og deltagerbevis er sendt.

    Har prøvd hele uka å skrive en kommentar på innlegget om sykdom og økonomi, men tankene bare svirrer rundt…
    Kanskje det blir for mye møøøøøøøøø her 😉

  2. Kjempefin! Jeg synes din var finere enn min, og får lyst til å lage en til 😆
    Det var jo ganske gøy!

  3. Graylady: Takk for bevis og plass i paraden! 🙂

    Det er aldri for sent å kommentere, hvis du skulle føle for det. men jeg vet det er et langt innlegg og et stort tema… som jeg forstår at mange kanskje ikke helt orker ta tak i. 🙂

    Britt Åse: Takk for det! Lag flere du, det er flott med mange forskjellige kuer! Jeg synes det er mange fine i paraden. 🙂

    Trips: Takk!!! Og i like måte, jeg har vært og besøkt din. Hi hi, den er både søt og morsom! 🙂

  4. Cowparade er kult!!! min bror og dama samler på kuer derfra!!;) skikkelig stilig!! er det mulig å lage en «ku» og sende til dem på bestilling tror du?? Det hadde vært fett det!! Og kua di var innmari stilig!! Staaaars;)

  5. Ann Kristin: Kult med kusamling, da. 😉 Jeg aner ikke om det går an å gjøre bestillinger, men du kan jo gå til den linken der du kan finne de «tomme» kuene, skrive dem ut og lage en kul ku til dem selv? 🙂

Det er stengt for kommentarer.