Overload

Plutselig har jeg så mye å si (det vil si; skrive) og jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg har fått en interessant utfordring fra Victoria, og den vil jeg gjerne svare på en dag. Jeg har også vært på fagseminar og lært litt om obduksjoner, litt om hvordan jobbe med barn i sorg, og litt om hva som skjer under en dødfødsel på sykehuset. I tillegg har jeg fått en morsom utfordring om å «sminke» en ku. Mest alvor og litt moro, altså!

Så, hvor begynner jeg? Ettersom det er overload hos meg er det like greit å spørre dere.

14 tanker på “Overload”

  1. Victoria, Fagseminar, sminke en ku……i alfabetisk rekkefølge..
    – Fagseminar
    – sminke en ku
    – Victoria
    eller i rekkefølgen du skrev det
    – Victoria
    – fagseminar
    – sminke en ku

    Så slår du bare kron og mynt! Greit?..bare send regning i posten! 😀

  2. Nei, jeg er ganske dyr 😀 Men eier ikke kapitalistiske gener så de fleste slipper unna med en god klem 😀

  3. Luksusproblem det der vet du 😉
    Men det kommer vel an på modusen, så mens du skriver på utfordringen fra Victoria kan det jo være godt med litt lekepause med kupynting? eller?

    Fra fagseminaret har du vel egentlig nesten utømmelig med temaer, så der regner jeg vi vil få lese masse etter hvert.

    Jeg for min del er litt for opphengt i kuene om dagen og må snart finne noe annet og fore tankene med også *ler*

  4. Oj, høres ut som du har hatt noen spennende dager. Ja jeg gleder meg til å lese alt! Jeg har ment å skrive noe hos deg flere dager nå, men ikke kommet så langt. Jeg håper du har det så bra som du kan ha det. Du er ei skikkelig tøffa! KleM

  5. Omtrent samme kø her hos meg, du. Seminar om obduksjoner?! Så spennende!
    Jeg har begynt på kua mens hodet holder på med utfordringen fra Victoria. Tenkte at det var litt sånn ‘gjøre to ting på en gang’, jeg 😆

  6. Skriv om akkurat det DU vil Lothi!!:)) Ethvert innlegg fra deg er kjærkommen avkobling i hverdagen.

    Hilsen en trofast leser;)

    Takk for kommentarene dine, og det var et NYDELIG bilde!!

  7. Britt Åse: Haha, en schtøgg ku? Den må jeg ta en kikk på. 😉

    Geir: Jeg har utsatt det i flere dager, men endelig… nå er det gjort. I mellomtida har jeg hatt det veldig morsomt. Jeg har vært lat og jeg har sett en hel sesong av Heroes. 🙂

Det er stengt for kommentarer.