Blæh

I dag er jeg grinete. Kanskje fordi jeg slutter å røyke og ikke helt har bestemt meg for om det skal skje NÅ eller snart. Snart pleier ofte å være mye lenger unna enn jeg først har tenkt, så det er sikkert lurt å velge nå. Det er bare det at kroppen min er avhengig av dette hersens drittstoffet og nå maser det om påfyll. Ugh.

Vel, det gikk i dag utover en stakkars spørreundersøkelse jeg ble invitert til per epost. Like greit det, da sårer jeg ingen. 😉 Jeg har nå fått presentert en ny norsk idé om merking av norske matvarer, for å garantere at kvaliteten er god og at den er produsert her i landet. Hah, som om det betyr noe som helst? Jeg har ikke lenger tro på at norskprodusert mat er noe bedre enn annen mat. Dessuten var logoen dødsstygg og navnet teit. Skjønner? Grinete.

Hmph.

Jeg har lyst å drikke rødvin og fjase. Det håper jeg kommer til å skje i morgen, for da er jeg bedt til gode venner og skal ha barnevakt for første gang på altfor lenge. Resten av helgen skal jeg kurses, noe som innebærer hotellbesøk og mat servert fra fat. Ikke akkurat noe jeg er bortskjemt med, så jeg gleder meg!

Det er vel igrunn mye som tyder på at jeg ikke slutter å røyke før helgen likevel…

13 tanker på “Blæh”

  1. Heldiggris!!…altså som har en årsak til å være grinete!! 😀 Kos deg med røyking, vin og fjasing i morgen!! …kommer alltids en bedre dag å slutte på…. 😀

  2. «mat servert fra fat»

    hehe, god betegnelse på noe som er uvant , lol!

    det med å slutte å röyke…jeg syns du ikke skal slutte för du bestemmer deg for det. Med andre ord: du kan röyke så mye du vil, inntil den dagen du vet inni deg at nå er det nok. Så slipper du å gå rundt med dårlig samvittighet over at du overtrår noe du ikke engang har tatt en beslutning på liksom 🙂 GOD HELG! Kos deg, nyt alt som kommer servert fra et fat! LOL 🙂

  3. Trips: Hehe, jeg hører på deg! 😉

    Løven: Haha, morsom du! Har en grunn til å være sur, ja. 😉 Det er aldri lurt å slutte rett før en helg der man skal være supersosial. 🙂

    Chanel: Hehe, ja ikke ofte jeg får mat servert – særlig ikke fra fat. 😀

    Jeg har snart lest ferdig boka «endelig ikke-røyker» og planen var å slutte når jeg har lest hele… så da får jeg vel heller spare de siste par kapitlene til over helga. 🙂 Jeg tror ikke han har klart å hjernevaske meg helt, han forfatteren. Men ganske bra!

    Tror du jeg får noe servert på et fat altså? Hehe;)

  4. Ha,ha!? 😀 ja å slutte å røyke eller tanken på det = lov å være sur eller deppa. Men når du er det uten grunn eller ikke finner ut hvorfor = ikke lov ha,ha,ha 😀

  5. Er vel heller meg selv som alltid må ha en grunn. Men det er selvfølgelig utledet av «hva er det du er så deppa for?»…og da må man ha et svar :D……nå vet jeg det! jeg er jo fotobloggavhengig! Kanskje jeg har abstinenser selv! 😀 og du vet hva du må gjøre med det….. he,he! NÅ har jeg også en grunn 😀

  6. Løven: Hehe, jeg håper dette med fotogåteavhengighet ikke er for sterkt hos deg, for jeg tror ikke det blir noen på denne siden av helga. 🙂 Men du kan jo selvsagt bruke den overfor omgivelsene som forklaring på eventuell irritasjon etc! Kjempefint! 😀

    zagabå: Noen venner er ikke så gode venner som de later som. Du tror de er der for deg, men egentlig trekker de deg ned. Og da kan man absolutt kutte dem ut. 😉

  7. zagabå: Sorry! *fnis* Jeg jobber hardt med å omvende hjernevaskingen min, så jeg skal miste lysten helt. Enn så lenge går det dårlig gitt. 😉

Det er stengt for kommentarer.