Alle jenters drøm

Muligens er det ikke alle jenters drøm å ha en oppladbar drill, men Mayra og jeg er i hvert fall enige om at min nye DeWalt er innmari stilig og kul. Nabodamen har allerede varslet at hun kommer til å spørre om å få låne den. Hey, med denne kan jeg bli skikkelig populær! Poden liker den også, han vil helst leke at den er en Uzi. (Hvor er det den gutten får det fra?)
Mayra ser beundrende på i bakgrunnen
Mayra ser beundrende på i bakgrunnen
32 tanker på “Alle jenters drøm”

  1. Jo, ja…he,he…joa..vel,vel..javelda! Husker mannen kom hjem med en Ryobi «damemodell» 😀 Var tilfredstillende å holde den og lete etter ting som skulle skrus, men må innrømme at jeg «etter den første forelskelsen» hadde lagt seg, at jeg bruker skrutrekker. Gidder alldri å finne den fram, og den er sjelden oppladet når jeg trenger den. Håper din DeWalt opplever evig troskap 😀

  2. Løven: Damemodell da gitt, du verden! Det hadde de ikke på Obs. 🙂 Min DeWalt skal alltid få nok opplading så den er klar til bruk. 🙂

    Det du ser er en slags omvendt paringslek der Mayra banker opp lekefuglen sin. 😉

  3. Bra!!! Alle burde ha sin egen drill! Jeg har selv en velfylt verktøykasse og det kommer absolutt godt med. Og så gir det så bra følelsen når man fikser ting på egenhånd 🙂

  4. Wee!! Jeg elsker verktøy!
    Grattis med flott drill. 🙂 Det er nå du skulle hatt en Ikea sak du kunne skrudd sammen, skrudd fra hverandre, skrudd sammen, skrudd fra hverandre….
    Og nå innrømmer jeg at jeg har seriøse hobbyproblemer!
    Hrmf….! 😉

  5. Min heter Black&Decker. Jeg er evig trofast, han er evig opplada, sammen faar vi gjort det meste. Bare synd vi bor i hvert vaart land for tida :-/

  6. Ha,ha,ha…skjønner av de siste kommentarene at jeg er den eneste som har en «kvinnelig modell» 😀 «En sexy sak» 😀 Kanskje jeg og skulle kjøpt meg ny, i mandig modell….så hadde «forholdet» kanskje vart lenger 😀

  7. ~SerendipityCat~: Jepp, jeg er helt enig! Fra før av har jeg slagdrill, det var kult å bruke den, men nå overlater jeg den til andre hender. Jeg liker å gjøre ting selv og pleide alltid pusse opp, male og sånt selv. Dessverre orker jeg ikke så mye lenger, men utstyret skal i hvert fall være i orden! 🙂

    Hei Sokkevennen! 😀
    Jeg skal snart på Ikea og kjøpe både skap, kommoder og annet snadder, så jeg får nok prøvd mitt nye leketøy! Yay! 😀 Kanskje du vil komme og prøve den? 😉

    Alter Ego: Åhh… *føle med* Stakkars deg som ikke har B&D’en din med deg. Håper dere snart sees igjen. 🙂

    Britt Åse: Takk! 😀

  8. Groftekanten: Sexy ja! Haha! 😀 Kan du skjønne hvorfor Mark ikke vil bruke den? Han insisterer på manuelt arbeid… 🙂

    Løven: Kanskje det ja! En sexy mannlig modell frister vel mer for jenter? 🙂 Utrolig at man kan kalle verktøy sexy egentlig… men det er i hvert fall kult å ha! Jeg liker verktøy og jeg liker notisbøker. Det er bare sånn jeg er. 😛

  9. Bildet gav meg flashback til en horrornovelle jeg leste som tenåring der en lånte drillen sin til naboen, og naboen ble så gald i den at han drillet eieren ihjel da han kom for å hente den. Eh…

    Men gratulerer med verktøy! Jeg skal ikke late som om jeg er flink med sånne selv, men jeg er glad der finnes andre kvinner som er det!

  10. Løven: Ja visst! Notisbøker kan være sexy, eller de kan bare være så fine at jeg bare MÅ ha dem. 🙂

    Gretten: Hehe, håper tipset ditt kan være til inspirasjon for andre. 🙂

    Minnie: Ikke sant, vel! 🙂

    Rigmor: Haha, jeg tenkte faktisk på noe sånt jeg og… Har (dessverre) lest den novellen selv, samt annen historie jeg ikke skal tenke på en gang. Heldigvis bruker vel de fleste verktøyene til «sunnere» aktiviteter. 🙂 Jeg skal forresten ikke påstå jeg er flink med verktøy, men det er artig å prøve det. Fin følelse å «bygge» noe!

  11. Hva slags annsikt fikk du nå!? Hvor ble det av bildet?
    Javel, vi får nå se….når det ene batteriet er borte, drillen er adskilt fra sin plastikk-boks og delene ligger litt her og litt der…..nei, evig troskap er en vanskelig ting å love…. 😀

  12. Hehe, jeg var bare utlogget da jeg skrev kommentaren – derfor nytt ansikt. 🙂 Bedre nå? 🙂

    Drillen har blitt flittig brukt i dag, men ikke av meg. Hmph. Gutta boys holder på og bygger den ene kommoden etter den andre. Jeg er husmor og sørger for maten. Snakk om dårlig deal! 😉

  13. Jeg ville slått til på den dealen med en gang!! Jeg kunne nesten gjøre hva som helst for å slippe å montere og gruble over bruksanvisninger 😀
    Ja, godt å ha ansiktet ditt tilbake 😀

  14. Ja, ikke sant! 😀 Hadde valget stått mellom «sette opp og montere en IKEA kommode/skap» eller «gå i butikken, handle og lage mat, vaske badet, kjøkkenet, gangen, soverommene…….. listen blir for lang, for jeg ville nemlig til og med strøket skjorter for å sleppe det! 😀 Kos deg med matlaging du og nyt det ferdige resultatet når «gutta» er ferdig 😀

Det er stengt for kommentarer.