Happy house

Jeg lever fortsatt! Så vidt. Forkjølelsen dro med seg noe magegreier i tillegg. Siste døgn har jeg sovet ca. 20 av døgnets 24 timer. (Mooot normalt 8 timer.) Jeg har spist to og en halv loffeskive med blåbær og til middag har jeg skeiet skikkelig ut og mesket meg med kålrabistappe. Mmm! Mer gledelig: Jeg har kun røyka én røyk tilsammen i dag.

Ikke SÅ syk, heldigvis
Ikke SÅ syk, heldigvis

Jeg kan ikke huske å ha vært så dårlig siden jeg hadde mono’n i -99, men det er mulig jeg bare har selektiv hukommelse. Dette er i hvert fall ikke like langvarig, jeg har alt begynt å kvikne litt til utover ettermiddagen i dag. Det hjalp litt da jeg så BB9 og fikk med utkastelsen av de to mest irriterende folka i huset; Mo og Kat. Kat kan du få gleden av å høre synge «Happy, happy house» i klippet under. Jeg lurer på hvorfor ingen kastet henne ut før?

Hos oss er det ingen som synger noe som helst akkurat nå, bortsett fra Mayra da. Hun er like kvitrende glad som alltid. (Bortsett fra når hun ikke får lov å tråkke i tastaturet og ødelegge bloggposten jeg skriver på.) Jeg tror vi heller skal sette i gang med litt grundig opplæring så hun også kan ende opp med egen skrytevideo på YouTube.

3 tanker på “Happy house”

  1. Gud for et sinnsykt irriterende vesen! Pjuk!
    Godt å høre at det sakte men sikkert går den rette veien, fortsatt god bedring!! 😀 😀

Det er stengt for kommentarer.