Hvem er kongen på haugen?

Her kommer en ny fotogåte! Om den blir til glede eller frustrasjon, vil jo vise seg. Foreløpig kommer jeg ikke med noen hint, får heller se om det blir nødvendig. Det blir det neppe, dere er jo vanligvis noen skikkelig glupinger. 😉

Jeg spørs om vanlig; hva er dette?

Den som kommer med rett svar først får heder og ære. 🙂

Oppdatering: Gratulerer Alter Ego! Du hadde helt rett, dette er en tabascoflaske. Takk for alle gode forslag, Fotogåte addicts har fått sitt første medlem. 😉

24 tanker på “Hvem er kongen på haugen?”

  1. Da kan jeg slippe opp irritasjonen fordi legen hadde dobbelbooka timen min og jeg ble sendt på dør!!……for da rakk jeg hjem til FOTOGÅTE!! JIPPI!!

    Er det litt av ettiketten på en ølflaske, en ølbrikke….??

  2. Tromma di?
    Haaaaaalooo!!! reiser snart på hytta, når du legger ut fotogåte må du sitte lenket til pc`en, du har nemlig en gjest her som blir vaaaaanvittig ivrig og trenger tilbakemeldinger !!!!!HA,HA,HA,HA 😀 😀

  3. Haha, jeg tenkte jeg skulle vente og se om det kom flere svar før jeg sa noe. 😉

    Ikke noe ølflaske eller -brikke og ei heller tromma mi. 🙂

    God tur til hytta! *klem* 😀

  4. hm, må få meg pc på hytta skjønner jeg….
    Jeg får kvele konkurranseinnstinktet og sende deg en sms hvis jeg kommer på et forslag….sånn midt på natten hvis jeg ikke får sove hi,hi

    God helg!

  5. Haha, det hadde vært moro! 🙂

    PC på hytta er vel en selvfølge..! *fnis* Da må du nesten begynne å blogge i tillegg.

    God tur og god helg! 🙂 🙂

  6. Skal prøve å finne nummeret ditt på det «treet» 😀 ….for jeg vet jeg kommer til å prøve å finne det ut….hm, hva feiler det meg ha,ha 😀

  7. HA,HA,HA,HA,HA!! Ja det burde være et minimum! Ha,ha hikst! 😀 Fotogåte-addicts! ha,ha…den traff! 😀

  8. Noe på en Harley Davidson?….siste forsøk før jeg henter minstejenta…; en gammel Mc`Donnalds logo…..

  9. Har satt dattera på saken, og siden vi får besøk på hytta; printa ut bildet og tar det med….jeg godtar virkelig diagnosen!!!! 😀

  10. En gammel etikett på såpe, tannpasta, en matvare e.l
    Fra dattera; har det ikke kommet noen flere tips…?

  11. der kom svaret tror jeg! at jeg ikke dro i butikken og sjekket etiketter!!! eller kanskje det betyr at jeg har litt av forstanden i behold 😀

  12. Hehe, jeg ville ikke finne på å være frekk mot deg, du er jo min mest trofaste gåtegjetter! 😀 Kanskje jeg må spandere en is på deg også. Skal vi se… du kan jo prøve den med haggis-smak!? 🙂

    God tur! og god helg 🙂 Håper avvenningen går bra, eller kanskje ikke… 😉

Det er stengt for kommentarer.