WordPress liker ikke søstra mi…

Er det noen som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre for at WordPress ikke skal putte alle kommentarer fra søsteren min i spam-filteret? Hun har jo kommentert her hauger av ganger, men like fullt havner hun i spam-filteret gang på gang. Jeg de-spammer stadig, og WP påstår at det skal de lære av, men de må være innmari trege… det skjer jo bare på nytt neste gang hun skriver noe her. Hun legger ikke inn rare lenker, heller, bare skriver hyggelige kommentarer som jeg gjerne vil lese.

Hallo WordPress, bør De sjekke Dem for Alzheimers, mon tro?

8 tanker på “WordPress liker ikke søstra mi…”

  1. Hun bruker en gmail-adresse. Jeg tror problemet er når hun skriver meldinger fra jobben, men hun bruker jo de samme opplysningene, så jeg vet ikke om det skal ha noe å si. Også bruker hun FF et sted og Explorer et annet (jobb/hjemme). Har det noe å si da?

  2. Hei.

    Send en beskjed til WordPress om at du har problemer med Akismet og gi beskjed om hvilken e-postadresse som skal «fredes».

  3. Takk Undre, det skal jeg gjøre! 🙂

    Mark: Det er bra! 😀 Da kan du kanskje få lov å hilse på henne igjen. 🙂

    Hilsen Lothiane som er på «øving» og fant en pc å bruke. Hekta, jeg? Neiiiida.

  4. Det har ikke skjedd noe ennå, men vi får gi dem litt tid. Sendte inn melding i går kveld, så da håper jeg de fikser opp i det snart. 🙂

Det er stengt for kommentarer.