Storm i et vannglass?

Hva er nå dette?
Hva er nå dette?
Mmm, te! Men ikke så god som den engelskmannen drikker...
Hmm, te..!
Dette ser bedre ut!
Dette ser bedre ut!
Lurer på hvor lenge jeg kan holde pusten..?
Lurer på hvor lenge jeg kan holde pusten..?
Jess! Deilig med et bad...
Jess! Deilig med et bad...
Setter meg her og tørker litt, jeg...
Skal du ikke ta fram hårtørkeren?
17 tanker på “Storm i et vannglass?”

  1. Hehe, ja hun er kul! Nydelig også… det er vel derfor hun slipper unna selv om hun har tygget i stykker halve korktavla mi og begynt å gnage av treverket på skapet mitt. :-O Gærne fuggær’n, men hun er i hvert fall veldig underholdende!

    Og jeg sitter her og kan nesten ikke tro at skolen har begynt igjen… er rart å være alene igjen. 🙂

  2. Flotte bilder av fuglen!! Ja, er det ikke rart at ungene har begynt på skolen igjen. Blir spennende å høre når jeg kommer hjem fra jobb hvordan det gikk første dag på ungdomsskolen! 🙂

  3. Stjernesøkeren: Ja, den fuggær’n slipper unna med det meste. 🙂

    Trips: Hehe, lyst på? 😉

    Imzadi: takk takk! Ja, så spennende når han begynner på ny skole og greier, det må vi få høre om. 🙂 hils!

  4. årh, undulaaat. alltid søte 🙂 vi har også en grønn! eller, vi og vi, det er vel mest pappa som har han nå, sia jeg ikke har bodd hjemme på … fire år. han begynner å bli noe gammel også. 12? men ganske sprek er han fremdeles. han har jo omtrent levd utafor buret sitt hele livet! og han er også grønn, og fin og underholdende. søtnosen!

  5. vaarloek: Herlig! Det er sprekt med 12 år gammel undulat altså. Hørte om en som ble 13 år… det er jo like gammel som hunder blir, er det ikke? 🙂

    Scarlett: Hei! Så koselig med hilsen fra deg – takk for at du skrev på Leserne mine også! 😀 Skjønte hva du mente, ja. 🙂 Håper alt er bra, det begynner å bli lenge siden vi delte kontor!

  6. Ja, det er rart! Vi har trent en uke på å stå opp litt tidligere (ungene har sovet til ti, elleve tiden i sommer) så jeg har gått som en zombi her! Alt gikk helt perfekt, men når begge to kom hjem med postmapper fulle av papirer, lekser og huskelapper kjente jeg virkelig «nå er vi i gang igjen!» Hvordan skal en zombi klare aktiviteter, leksehjelp, middags laging, bokbind på en stabel av bøker, handling av alt som plutselig trengs til skole/aktiviteter osv. osv.? Vel, zombien har klart det før og våkner vel…..sånn om noen uker 😀

  7. Løven: Samme her, det er vanskelig å snu døgnet tilbake. Poden klarer det fint, det er verre med mora. 😉 Spesielt disse hersens bøkene de skal ha bind på, er kjedelig. Skjønner ikke hvorfor de ikke har funnet på noe lurt der så man slipper det styret. Men vi får det jo til! 🙂

  8. ….enig, men min kampsak er sterkere mot lekser! 2 timer lengre skoledag og la barna få ha fri når de har fri!!! Skole til halv fire tiden….litt gym, lek, utetid og lesestund hver dag….så slepper de å føle at de alltid kunne ha gjort mer når de kommer hjem. Litt er greit, men ikke de mengdene de har. Men, men nå må jeg ikke hisse meg opp før første uka har gått ……og eldste jenta har faktisk ikke lekser første uka hi,hi…klage, klage…

  9. Løven: Enig med du! Jeg snakka om det med gym i dag med sønnen min.. han kunne godt tenke seg en time gym hver dag, og det hadde virkelig vært mye bedre. Det er noe med det å ha skikkelig fri når man er ferdig på skolen… sånn som man (stort sett) kan ha når man er ferdig på jobb. Jeg tror det er viktig, men jeg tviler på at de endrer på systemet med det første.

    Her er det lekser fra første stund. *sukk* Vel, nå er det striskjorte og havrelefse igjen… eller… havreskjorte og strilefse? Noe sånt. 😉

  10. Hehe, han ser jo ut til å kose seg skikkelig, og da har han jo skjønt hvordan live skal leves. Flotte og morsomme bilder!:)

  11. Takk Selsius, så hyggelig med besøk! 🙂 Mayra vet nok å kose seg, i hvert fall virker det sånn på meg. Første undulat vi har, så jeg vet jo ikke så mye – men det ser ut til at hun trives godt. 🙂

Det er stengt for kommentarer.