Lothiane – en slave…

TV-slave altså.

Også jeg som ser så lite tv hjemme. Her begynner jeg å nærme meg hekta på Big Brother som foregår for fullt i England. Den ene kanalen viser BB 24 timer i døgnet, så når bare parabolen fungerer (den er rimelig utstabil), kan jeg følge med så mye jeg bare orker. Jeg har fulgt nok med til å bli skuffa over at Jen måtte ut av huset fredagskvelden. Jadda, det tok meg altså bare 2 dager å komme såpass inn i det. Nå skal det sies at Jen er fra Nord-England og dermed syntes jeg hun kunne være med videre, men det synes altså ikke seerne som trolig består av en mengde fjortisjenter. Ja, også meg da.

Et annet program jeg har sett litt på er ITVs Loose Women. Det apellerer ikke heeelt til meg, men greit nok. Programmet er et typisk dag-tv hovedsaklig for kvinnelige seere. 4 voksne damer sitter og skravler med hverandre om barn, skilsmisser, ektemenn og sexlivet sitt, foruten noen aktuelle temaer. Innimellom drar de inn noen gjester de prater videre med. Helt okay, men ikke helt min greie. I dag la de ut om hvor forferdelig det var med Internett, og da ramla jeg av ganske kjapt.

Heldigvis sender de Father Ted rimelig ofte, så jeg ser faktisk på noe som krever litt intelligens også. 😉

2 tanker på “Lothiane – en slave…”

  1. TV slave og innbakt fet mat, hvordan skal dette gå da?
    Men av TV’n lærer du språk vet du, så det er ganske nyttig… maten er det verre med, tror det må lures fram noen grønnsaker.
    Her sprekker også skydekket i dag, ser blå flekker mellom skyene, delvis skyet, ja…
    Ha en fin dag.

  2. Haha, nei jeg ruller vel hjem… 🙂 Spiser grønnsaker nå og, men det tror jeg må økes litt. 😉 BB kan nok være lærerikt, i hvert fall psykologisk.

    Her er det ganske fint i dag, litt skyer men blå himmel og sol også. Er så fint her, atte! 🙂 Ha en fin dag du og!

Det er stengt for kommentarer.