Pruting

Han: Jeg kan kjøre dere til flyplassen, jeg har en van og da får dere plass alle fem.
Jeg: Så fint, men hva skal du ha for det?
Han: 40 Euro
Jeg: Okay, det høres greit ut!
Han: Hva slags musikk liker dere, da? Hvis dere skal spille deres egen cd blir det 45 Euro!
Jeg: Da hører vi på din musikk – men spiller du Barry Manilow får du bare 35!

21 tanker på “Pruting”

  1. Det høres da ganske rimelig ut?
    Men jeg ville satt ned prisen til 30 euro hvis han spilte Barry Manilow, altså. Det får da være grenser!

  2. Elin: 🙂

    Marina: Ja, det er rimelig. Vi betalte nesten 50 på vei hit og da var det bare plass til fire i bilen så noen andre måtte hente noen av oss. Taxiene her kjører visst konsekvent kun biler som tar fire mennesker. Teit.

    Og ja, det får da være grenser! 😉

  3. Barry Manilow?? Hva er det alle andre har fått med seg, som jeg har gått glipp av? 😀 Hvem er det, og hva er så utrolig ille? 😀

  4. Hei løven! Haha, det er en eller annen smørsanger. Sjekk her:

    Barry Manilow

    Det var bare et navn som poppa opp fordi jeg husker en serie jeg så på som ungdom (The Young Ones) og der var det en eller annen som ble torturert med å bli tvunget til å høre på B. Manilow veldig høyt. 😉

  5. Skjønner! Holdt ut i noen sekunder, men takk for link, så jeg er med lissom! 😀 Mye jeg har gått glipp av, oppvokst kun med NRK 😀

  6. Hi hi, Barry ble ikke din favoritt, altså? Vel… det finnes finere musikk å høre på. 😉

    Og jeg vokste opp med svensk tv – der var det mye spennende. 🙂

  7. så du hadde ikke sky channel, med Pat Sharp og greier da? 😀 Husker jeg satt hos en venninne og fikk med meg alt de andre pratet om….Charleys angels, musikkvideoer og reklame….reklame syntes jeg var spennende greier….»juice fruit, a pakket full of sun shine» he,he…husker du? 😀 Men i voksen alder hater jeg både reklame og mange kanaler. Hadde bare NRK, TV 2 og TV norge her helt til vi fikk Fibernett her for et år siden. Vi ble endelig kvitt bordantenna, men 40 kanaler fulgte med.

  8. Å, du var heldig! haha! Da har du ikke de samme «hullene» i kunnskapen på tidlig 80-tallet`s populærkultur som meg. Hva med «hullene» i kristendomskunnskap? Ble du også tatt ut i kristendoms timene og fikk sitte å bråke i en liten gruppe som hadde livssyn 😀

  9. Jeg husker vi dro og så Pat Sharp på Arkaden. Store greier, selv om det var han andre fyren jeg likte best. Han mørke med krøller. Husker ikke navnet. Davies eller noe sånt? 🙂

    He he, jeg har bare hatt et par år med kristendom, ellers hadde jeg livssyn med din andre kusine og der var det enten innmari morsomt eller fryktelig traumatisk – alt ettersom hvilke lærer vi hadde. Han ene skremte vannet av oss med fortellinger om hvordan vi kom til å dø av atomkrig. :-/

    Så ja… mange hull! 😉

  10. Å fy faen! Herregud å mange sinnsyke lærere det fantes på den tiden! Hva slags fyr var dette? En kommunist 😀

  11. Haha, nei jeg aner ikke om han var kommunist. Han var, så vidt jeg husker inspektør på skolen og fryktelig streng. Jeg og din andre kusine fikk fniseanfall en gang (det var DEN alderen, vettu) og da ble han rasende sint og skjelte oss ut til vi gråt begge to. Er det rart jeg har blitt som jeg har blitt? 😉

  12. Uff da! Stakkars! Men kan se dere for meg! Husker (den andre kusine) i denne perioden. Jeg var jo 3 år yngre og skjønte aldri hvorfor hun var så sur hele tiden, men kunne plutselig le av helt merkelige ting. Husker vi skulle ligge over hos mormor og så spurte hun meg plutselg «vet du hva jeg skal kalle katten min når jeg får en?» Nei, sa jeg «epletre» sa hun mens hun ble revet ut i den verste latterkrampen jeg noen sinne hadde observert Ha,ha! Noen år senere kunne jeg le godt av denne sinnsyke humoren 😀
    Men hvis det er derfor du har blitt som du har blitt, som du sier, syns jeg denne inspektøren var en god lærer 😀

  13. Haha, ja jeg kan tenke meg du forsto bedre etterhvert, det er jo en alder der alt mulig bare er sinnsykt morsomt og ingen andre forstår. Når jeg tenker meg om kan jeg fortsatt være sånn. Eh… 😉

    Hi hi, ja ja.. jeg får takke inspektøren da. 😉 Jeg ler av det nå i hvert fall, så det har vel ikke vært så traumatiserende likevel. 😀

    Nå forlater jeg nettet – muligens tilbake i kveld, ellers ikke noe før i morgen kveld. Juhu!!! Oslo here I come!

  14. Ja, jeg har og stagnert i denne humoren 😀 Jeg kan enda le av «epletre episoden» 😀
    God tur hjemover!!

  15. Takket være deg Lothi har Barry M fått over 300 000 treff på den videoen. Det holdt med noe meget få sekunder for meg også – men det går ikke å få trukket fra ikke-seertid på hit’ene på YouTube! It sucks!

    hilsen Mormor som har vært i Paris og besøkt de 3 gullete barnebarna – jeg viser ikke fram bilder av dem – bare bilder de har tegnet!

  16. Tonita: haha, jeg tror neppe det bare er pga meg han har fått så mange treff, for så mange besøk har ikke jeg i bloggen. Hvis ikke noen sitter her og klikker om og om igjen da.. 😉 I så fall tar ikke jeg ansvaret. Synd man ikke kan trekke tilbake hit’ene fra YouTube, ja.. mye søppel der.

    Så kos med Paris og barnebarn!!! 😀

Det er stengt for kommentarer.