Problem solved

Barprat igjen. De spiller aha i bakgrunnen (hallo, hvilket árhundre er det igjen?) samtidig som fotballkampen stár pá for fullt. Jippi. ME-vennlig er det definitivt ikke, men hva gjór man ikke for litt kontakt med kjaeresten og venner? 🙂

Vi har gass igjen. Det var igrunn en lettelse, ná virker komfyren og vi har varmt vann i dusjen – noe som er en fordel hvis man vil vaske háret. Og det vil man innimellom. Selv kjólte jeg meg ned med en kald dusj (utedusj er supert!), og da var jeg mer menneske igjen.

Herregud… ná begynner karaoken igjen. Det forklarer musikkutvalget. Da blir det ikke sá lange besóket pá meg likevel.

Hej hej, smátroll, speak to you soon!

6 kommentarer om “Problem solved”

  1. Hei:)
    Så lenge siden jeg har vert innom deg her. Og så godt å høre at du har det så fint, det fortjener du:)
    Ha en fortsatt fin ferietur og god sommer:)

  2. Hei Rosa og Elin! takk for hilsener. 🙂 Jeg savner hjemme, det er bra. Da har jeg hatt lang nok ferie. Men enná en del dager igjen. Det kommer nok mer ferierapport fór den tid.

  3. Karaoke? Høres ille nok ut!
    Men varmt vann er bra, og fotball er da ikke det verste man kan utsettes for?

  4. Jeg syns verken om å bli utsatt for fotball eller karaoke, så jeg føler med deg 😀 Men jeg misunner deg flue perspektive! Høres ut som reine feltarbeide å få sitte å følge med på alt som skjer, alle folka som kommer dag etter dag……du kunne jo skrevet en bok om dette, hvor du går inn i alles perspektiv, livet til den enkelte og om hvordan ting utspiller seg i baren….broren min har faktisk skrevet en roman nettopp om dette….kan ikke reklamere så mye for den, da den aldri ble gitt ut, men konseptet er kult!

    God tur videre! Gleder meg til neste kapittel av BAREN he,he

  5. Marina: Neida, fotballen begynner å komme seg nå som det nærmer seg finale. Jeg så mesteparten av kampen i går, men Italia tapte… Kjipt. Da holder jeg meg nok til Internett og boka mi fra nå av. 🙂

    Men karaoke er fryktelig uansett!

    Løven: Hehe, takk for det. Og ja, flueperspektiv er artig! Det er mye å få med seg når man studerer andre mennesker. Vet ikke om det blir bok av det, men bloggen er et greit sted å skrive det ut. 🙂 Høres interessant ut med boka til broren din, håper den blir gitt ut en gang!

    *klem*

Det er stengt for kommentarer.