Morgenhilsen

Nok en varm dag, forhápentligvis ikke sá varm som i gár – for da var det altfor hett. Det naermer seg allerede 30 grader her. Jeg váknet tidlig og mens de andre sov, satte jeg pá en klesvask og leste litt i boka jeg holder pá med (Tett inntil dagene av Mustafa Can). Det er stille her pá lórdagsmorgenen. Det er bare meg og jasminen, som lukter sá godt borte ved tórkestativet.

Vi er tomme for gass. Det betyr at vi ikke fár laget mat og at dusjen kun har kaldt vann. Det skal vi nok fá gjort noe med om noen timer. Utleierne har gassbeholdere som vi kan komme og bytte til oss mot de tomme beholderne vi har.

Nár det er det stórste problemet jeg kan skrive om, er det ganske godt á leve. Jeg ónsker dere alle en god og problemfri helg!

5 tanker på “Morgenhilsen”

  1. enig i perspektivet! :))) Her har sola tittet fram igjen, i går var det en lang regne-dag. Klem til deg, er noe slunken idag, typisk sofadag og tv 🙂

  2. Hóres bra ut med litt sol igjen, Chanel! 🙂
    Slapp-av-dag her – orker ikke sitte ute i hvert fall. Gi meg noen dager overskyet vaer ná og 10 grader kjóligere, sá snakker vi. 🙂 *klem*

  3. Å kjære du, – jeg kjente feriestemningen på huden nå:-)
    Kos deg masse masse masse videre, Lothiane!
    Her skal det grilles i kveld, og klok av skade på denne tiden skal sekken pakkes med V A R M E klær;)

  4. Anett: Hehe, ja feriestemning er det definitivt! Alle disse smá avgjórelsene som má tas… og det er sá vanskelig. 😉 Háper du ikke fár bruk for de varme klaerne dine og at grilling blir kos!

    Trips & Tics: Takk i like máte!!! kos dere! 😀

Det er stengt for kommentarer.